بی تردید ۲۶مردادماه بازتاب مقاومت آزادگان و دلاوری های رزمندگان اسلام است  که برای همیشه چون شهدی شیرین درکام ملت ایران باقی است .
کد خبر: ۹۴۵۱۸۴۱
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۰

حجت الاسلام و المسلمین نجم الدینی امام جمعه بخش طغرالجرد کوهبنان با صدور پیامی فرا رسیدن ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفتند .

 

متن پیام به شرح ذیل می باشد :

 

"بسم الله الرّحمن الرّحیم "

 

▪️بی تردید بیست و ششم مردادماه بازتاب مقاومت آزادگان و دلاوری های رزمندگان اسلام است که برای همیشه چون شهدی شیرین درکام ملت ایران باقی است .

این روز بزرگ سالروز ورود راد مردانی است که تمام هستی خویش را برای حفظ کیان انقلاب اسلامی و دفاع از اسلام در طبق اخلاص نهادند و با تحمل سخت ترین شرایط و شدیدترین تنگناها و مضایق از باورهای دینی و انقلابی خویش در وفاداری به انقلاب و آرمان های امام راحل دست بر نداشتند و امروز نیز به عنوان پیشتازان حمایت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب ، در تلاش برای ساختن ایرانی آبادتر و عزتمندتر از هیچ کوششی فروگذار نیستند.

فرارسیدن این روز عزیز را به همه ملت بزرگ ایران ، به آزادگان عزیز سرافراز و خانواده های مکرمشان بالاخص آزادگان شریف بخش طغرالجرد تبریک گفته و از درگاه قادر متعال مسالت می نماییم این قشر شریف را همواره قرین عنایات خود فرماید.

یاور نجم الدینی

 

ارسال نظرات