خبرهای داغ:
کبیری عنوان کرد: نوآوری و خلاقیت در زمینه روایتگری می تواند تاثیر بسزایی در ارتقا سطح درک مخاطب از شرایط رزمندگان در دوران دفاع مقدس را داشته باشد و بر همین اساس دستگاه های متولی امر در زمینه های مختلف، ایده های نو، طرح های جدید و شیوه بیان ایام دوران دفاع مقدس را در دستور کار خود قرار دهند.
کد خبر: ۹۴۵۱۸۶۳
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۸

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، جلسه هماهنگی و بررسی دستورالعمل های گرامیداشت چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس به ریاست ابوالحسن کبیری سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و  با حضور مسئولان کارگروه های اجرایی مراسمات، برگزار شد.


کبیری سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین در این جلسه بیان کرد: نوآوری، خلاقیت و هدفمندی در اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس ضمن تبیین بهتر شرایط دفاع مقدس، زمینه ساز حضور اقشار مختلف خواهد بود.

وی افزود: نوآوری و خلاقیت در زمینه روایتگری می تواند تاثیر بسزایی در ارتقا سطح درک مخاطب از شرایط رزمندگان در دوران دفاع مقدس را داشته باشد و بر همین اساس دستگاه های متولی امر در زمینه های مختلف، ایده های نو، طرح های جدید و شیوه بیان ایام دوران دفاع مقدس را در دستور کار خود قرار دهند.

کبیری در پایان گفت: همان طور که عرصه های دفاع توام با نوآوری بوده است باید میزان تنوع در اجرا و قالب بودن این موضوع نسبت به سال های گذشته مشهود باشد تا شاهد به روز بودن و جذابیت در اجرای مراسمات هفته دفاع مقدس باشیم.


انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها