در سالروز بازگشت آزادگان به میهن بیان شد؛
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لردگان در سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: آزادگان در طول دوران اسارت صبورتر از سنگ صبور بودند و صبوری آنها مثال زدنی است.
کد خبر: ۹۴۵۱۹۲۳
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت السلام مرتضی رشیدی به خبرگزاری بسیج  گفت:روز 26 مرداد سال 1369 ، میهن اسلامی شاهد حضور آزادگان سرافراز بودکه پس از سالها اسارت در زندان ها و اسارتگاه های مخوف رژیم بعث عراق ، قدم به خاک پاک میهن اسلامی خود گذاشتند.

وی ادامه داد: آزادگان با ایمان راسخ خود در برابر همه فشار های جسمی و روحی دشمنان ایستادند و از شکنجه های رژیم بعث هراسی به خود راه ندادند و صبور تر از سنگ صبور و راضی ترین کسان به قضای الهی بودند.

رشیدی افزود: نه تنها استقامت آزادگان در اردوگاه های دژخیمانه رژیم بعث ، بلکه صبر و پایداری خانواده های این عزیزان ستودنی است .

وی تصریح کرد: عرصه پر برکت دفاع مقدس ، صحنه حضور مردان و زنان با ایمانی بود که با پیروی ازتعالیم عالیه اسلام و تحت رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) توانستند حماسه ای به یادماندنی و جاودان از خود به یادگار بگذارند.

مرتضی رشیدی ادامه داد: امروز یاد آور بازگشت غرور آفرین مردان و زنان آزاده ای است که پس از تحمل سال ها شکنجه و دوری از عزیزان خویش به وطن بازگشتند.

ارسال نظرات