آزادگان تیپ عملیاتی امام صادق (ع) تجلیل شدند

آزادگان تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر با حضور جانشین فرمانده و کارکنان تیپ عملیاتی امام صادق (ع)در حسینیه شهید احمدی جوان تجلیل شدند.
کد خبر: ۹۴۵۱۹۳۹
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ پاسدار محمدحسن گرامی جانشین فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر در مراسم تجلیل از آزادگان تیپ امام صادق (ع)ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سید سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران میراث گران بها و الگوی بی بدیل انقلاب اسلامی هستند و تقدیر و تجلیل از این عزیزان افتخار بزرگی است و یادآوری جان فشانی ها، سلحشوری ها رزمندگان در دوران دفاع مقدس موجب عزت و پالایش روح انسان می شود.

 

وی تصریح کرد: امنیت، عزت، عظمت و آرامشی که در کشور حاکم است میراث گران بهای خون شهدا و فداکاری‌های ایثارگران، رزمندگان، آزادگان دفاع مقدس و مدافعان حرم و همچنین مدافعان سلامت می باشد و اجر این فداکاری های با هیچ چیز مادی قابل جبران نیست و پاداش آن نزد خداوند متعال محفوظ خواهد بود.

 

وی با اشاره به کلام مقام معظم رهبری با ذکر این مضمون که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست به ارزش تکریم و تجلیل از ایثارگران مخصوصا در مجموعه های ادارات تاکید کرد و گفت: این عزیزان حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و امروز قدردانی از عزیزان ایثارگر وظیفه ملی و همگانی ماست.

 

سرهنگ گرامی در ادامه یادآور شد: انقلاب اسلامی با بهره گیری از فرهنگ غنی ایثار و شهادت آزمون‌های سخت و دشوار را با سربلندی پشت سر گذاشته و با قوت به راه خود ادامه می دهد.

 

در پایان با اهدای لوح و هدیه از آزادگان تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار