خبرهای داغ:
با حضور استاندار و فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) انجام شد:

تجلیل از ۱۴۰ آزاده در بیرجند همزمان با سالروز بازگشت آزادگان به میهن

امروز در مراسمی با حضور قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، استاندار و فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) از ۱۴۰ آزاده شهرستان بیرجند تجلیل شد.
کد خبر: ۹۴۵۱۹۷۴
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی؛ امروز در مراسمی با حضور قائم مقام نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی، استاندار و فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) و مسئولین نظامی استان از ۱۴۰ آزاده شهرستان بیرجند تجلیل شد.

جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی در این مراسم با اشاره به اینکه آزادگان بعد از چهار دهه از پیروزی انقلاب و جنگ، همچنان آزاده و پایبند به نظام و آرمان‌های جمهوری اسلامی هستند افزود: مردم باید با الگوگیری از آزادگان، مقاوم باشند.

وی گفت: ایثار آزادگان لحظه به لحظه در دیوان الهی ثبت شده و با هیچ بیانی نمی‌شود عمق لحظات سخت آن را آشکار کرد.

استاندار به پیشرفت‌های کشور اشاره کرد و یادآور شد: در مقایسه زمان فعلی با گذشته مشاهده می‌کنیم که پیشرفت‌های زیادی در حوزه‌های علمی و نظامی داریم که امنیت پایدار برای ما رقم زده و نباید امید به آینده را از دست داد.

قناعت تاکید کرد: حفظ امید بویژه در جوانان از تاکیدات مقام معظم رهبری است و مشکلات اقتصادی و سختی‌ها را نیز با برنامه ریزی، درایت و کار جهادی می‌توان حل کرد.

وی در خصوص تبلیغات نادرست دشمن در خصوص زندگی در جوامع غربی نیز گفت: در بسیاری از کشور‌های غربی وضعیت معیشت مناسب نیست و کشور‌های اروپایی به خاطر ظلمی که بر کشور‌های مظلوم اسلامی کردند، به جان هم خواهند افتاد و آمریکا از نظر اقتصادی و سایر زمینه‌ها در حال فروپاشیست.

در این مراسم در خواست‌ها و مشکلات آزادگان مطرح و با حضور استاندار از آزادگان و خانواده هایشان قدردانی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار