۱۸کیلومتر پیمایش برای نجات یک بیمار در بخش طغرالجرد کوهبنان

مدیرعامل هلال احمر استان کرمان ازپیمایش ۱۸ کیلومتری امدادگران برای انتقال یک زن ۵۶ ساله بیمار در منطقه صعب العبور خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۲۰۷۸
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج کرمان؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدیرعامل هلال احمر استان کرمان ازپیمایش ۱۸ کیلومتری امدادگران برای انتقال یک زن ۵۶ ساله بیمار در منطقه صعب العبور خبر داد.

 

رضا فلاح بیان کرد: در طی اعلام مرکز اورژانس کرمان مبنی بر مصدومیت یک نفر در منطقه صعب العبور کوهستانی کمسار واقع در روستای پابدانای کوهبنان و عدم دسترسی به فرد مذکور، بلافاصله ۲ تیم امدادونجات از مرکز شهرستان و پایگاه امدادونجات گردنه خراسانی راور به محل حادثه اعزام شدند.

 

او با اشاره به اینکه این عملیات به مدت ۸ ساعت به طول انجامیده است، افزود: این زن ۵۶ ساله در اثر بیماری قلبی و فشار خون بالا دچار مشکل حاد شده بود که به دلیل سکونتش در منطقه عشایرنشین کوهستانی و صعب العبور و هم چنین عدم تردد هیچ گونه وسیله نقلیه به آن منطقه، نیرو‌های امدادی هلال احمر این فرد را به صورت زمینی انتقال دادند.

 

فلاح با اشاره اینکه این عملیات از ساعت ۷ صبح امروز پنج شنبه مورخ ۲۷ مردادماه جاری آغاز شده است، تصریح کرد: امدادگران با پیمایش ۱۸ کیلومتری مسیر صعب العبور عشایری کمسار (مسیر دسترسی به مصدوم و انتقال به پایین دست کوه) مصدوم را به نیرو‌های اورژانس تحویل دادند.

 

به گفته او، این عملیات امدادونجات در ساعت ۱۵ امروز به پایان یافته است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار