خبرهای داغ:

برگزاری دوره آموزشی و میدان تیر گردانهای امام علی(ع) بسیج شهرستان بجنورد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد گفت: دوره آموزش عملی (میدان تیر) ویژه گردانهای امنیتی امام علی(ع) شهرستان بجنورد با هدف تقویت مهارت تیراندازی و حفظ انسجام گردان ها برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۲۳۲۶
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج دوره آموزش عملی (میدان تیر) ویژه گردانهای امنیتی امام علی(ع) با هدف آشنایی و حفظ انسجام و ارتقاء سطح توانمندی بسیجیان، آشنایی با نحوه خشاب‌گذاری و خشاب‌برداری، از بین بردن ترس و آشنایی با تجهیزات نظامی و افزایش مهارت تیراندازی برای بسیجیان در منطقه عمومی علی آباد برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد در حاشیه این برنامه ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت ؛ در این دوره یک روزه، بیش از 300 نفر از بسیجیان گردان امام علی(ع) با اسلحه سبک و نیمه سبک و آداب نظامی آشنا و در ادامه در میدان تیر شرکت کردند.

عباسعلی ریحانی تصریح کرد؛ این برنامه در راستای افزایش توان رزمی، تقویت روحیه شجاعت، ایثارگری، فداکاری و آمادگی همه جانبه برای مقابله با تهدیدات احتمالی برگزار شده است.

در پایان ضمن برگزاری کلاس‌های تئوری برای بسیجیان برای آموزش مهارت در تیراندازی با در اختیار گذاشتن سلاح سازمانی و تعدادی فشنگ به بسیجیان به صورت عملی نحوه تیراندازی به انها آموزش داده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها