خبرهای داغ:
امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه قضاوت بر نیرو‌های مسلح به عنوان امنیت سازان کشور باید متفاوت باشد، گفت: چرا که اگر به صورت عادی باشد، آسیب به سایر مردم می رساند.
کد خبر: ۹۴۵۲۳۹۲
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج  از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین  پورخارقان، رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت: جایگاه نیرو‌های مسلح در امنیت کشور و سرنوشت دیگران با این جایگاه غیرقابل انکار است.

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: قضاوت عادلانه باید برای هر شهروندی اعمال شود، اما قضاوت بر نیرو‌های مسلح به عنوان امنیت سازان کشور باید متفاوت باشد چرا که اگر به صورت عادی باشد آسیب به سایر مردم می‌رساند؛ نیرو‌های نظامی از همان ابتدا قانونمند تربیت می‌شوند و از صفر تا صد در میدان عمل هستند به همین علت مدیریت قضایی بر این نیرو‌های قانون‌مند آسان‌تر است.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی در ادامه گفت: سلامت نیرو‌های مسلح، سلامت امنیت، استقلال و تمامیت ارضی کشور است، عناصر هر ارگان و سازمانی به میزانی که اهداف مربوطه را پیاده کنند موفقیت دارند در عین حالی که ممکن است اشتباه و لغزشی هم داشته باشند.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی، ابراز داشت: در شرایط کنونی قوای سه گانه کشور جایگاه خود که جبهه حقیقت است را پیدا کرده است، امیدواریم حداکثر حُسن استفاده از این فرصت بشود و برنامه‌ها در قوای سه گانه کشور به گونه‌ای باشد که در جهت بازیابی حقیقت خود بر اساس قانون اساسی تأکید بیشتری داشته باشند و حاصل آن دستاورد‌های مهمی برای نسل‌های آینده باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی در پایان خاطر نشان کرد: دشمن بیش از ۴۰ سال است که با انواع کارشکنی و نفوذ‌ها در این جهت برای ما مانع ایجاد کردند، اما اگر از فرصت کنونی به خوبی استفاده کنیم می‌توانیم الگویی برای جهان باشیم و این قدم موثری برای رسیدن به عدالت و تحقق آرمان‌های انقلاب خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها