فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:

اربعین به یک حرکت مردمی تبدیل شده است/ خادمی زوار افتخار ماست

سردار شاکرمی با بیان اینکه اربعین حسینی به یک حرکت مردمی تبدیل شده است، گفت: اربعین زمینه ظهور است و باید انسانها و صحنه ها را برای این ظهور آماده کنیم.‌
کد خبر: ۹۴۵۲۵۹۲
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴
 
به گزارش خبرگزاري بسيج، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در همایش چهار هزار نفری خادمان اربعین حسینی در مصلای شهر ایلام گفت: مردم استان ایلام در طول دوران دفاع مقدس حماسه ها آفریدند حماسه هایی که زمینه دست یافتن به قله های ترقی را در بین این مردمان فراهم کرد.

سردار «جمال شاکرمی» یادآور شد: مردمان این سرزمین علی رغم هجمه های ناجوانمردانه رژیم بعث عراق و بمباران های مکرر هرگز دیار خود را ترک نکردند بلکه با ایثار و از خودگذشتگی تمام، در دل کوهها و اطراف شهرها سکنا گزیدند.

وی بیان کرد: امروز اربعین در استان ایلام به یک حرکت مردمی تبدیل شده است چرا که نگاه و محبت مردمان این دیار در انتظار زائرانی است که این استان را برای رسیدن به کربلای معلی برگزیده اند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام ابراز کرد: این سیل جمعیتی که در این مکان مشاهده می‌کنید قطره ای از انسانهایی است که در اقصی نقاط استان توفیق خادمی زوار ابا عبدالله الحسین (ع) را دارند چرا که ما به یک درک عمیقی رسیده ایم که می دانیم اربعین زمینه ظهور است و باید انسانها و صحنه ها را برای این ظهور آماده کنیم.‌

ارسال نظرات
آخرین اخبار