حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه فضای استان ایلام باید معنویت اربعین را درک کند، گفت: همایش خادمان اربعین صحنه باشکوه خدمت رسانی به زائران عتبات عالیات است.
کد خبر: ۹۴۵۲۵۹۳
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷

 به گزارش خبرگزاري بسيج، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، صبح امروز(۳۰ مرداد) در همایش خادمان اربعین در محل مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهر ایلام، اظهار کرد: امروز افتخاری نصیب مردم استان شده که مردم ایلام را به عنوان پایتخت خادمان اربعین می شناسند.

حجت الاسلام « الله نور کریمی تبار» تصریح کرد: مردم ایلام مردمی ایثار گر و ولایت مدار هستند که در تاریخ انقلاب اسلامی همواره در تمامی صحنه ها حضور داشته و شهدا تقدیم آرمان های انقلاب اسلامی کرده اند.

وی با بیان اینکه امروز همه آحاد جامعه با هر آنچه که در توان دارند می توانند در اربعین نقش آفرینی کنند، گفت: اقامه نماز و نماز جماعت یکی از اولویت های اساسی است که باید طوری برنامه ریزی شود که حتما در موکب ها و مراکز خدمات دهی اقامه نماز صورت گیرد.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: اساتید دانشگاه و حوزه، اصحاب فرهنگ، بزرگان، اصحاب رسانه و ... می تواند آداب زیارت و فرهنگ اربعین و عاشورا را انتقال دهند.

حجت الاسلام کریمی تبار یادآور شد: در کنار موکب ها می توان محصولات و صنایع دستی ایلام را قرار داد تا هم فرهنگ استان ایلام انتقال پیدا کند و هم اشتغال زایی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه فضای استان ایلام باید معنویت اربعین را درک کند و همه با هرآنچه که داریم مبلغ اربعین باشیم، خاطرنشان کرد: همایش خادمان اربعین صحنه باشکوه خدمت رسانی به زائران عتبات عالیات است.

ارسال نظرات