خبرهای داغ:

برگزاری آموزش مقدماتی در پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان بجنورد

آموزش مقدماتی ویژه بسیجیان جدید الورود در اکثر پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان بجنورد در حال برگزاری می باشد.
کد خبر: ۹۴۵۲۷۲۳
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مسئول آموزش سپاه شهرستان بجنورد از برگزاری آموزش مقدماتی در اکثر پایگاه های بسیج شهرستان خبر داد و گفت ؛ آموزش مقدماتی بسیج ویژه افراد جدیدالورود و یا افرادی که در حال تبدیل عضویت هستند الزامی است.

شادمهر افزود؛ با توجه به شیوع مجدد کرونا این دوره های آموزشی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی برگزار شده و بسیجیان با گذراندن این کلاس ها از عضویت عادی به فعال تبدیل عضویت می شوند.

این مقام مسئول ادامه داد؛ آموزش مقدماتی ، فرصتی است تا بسیجیان با فرهنگ و تفکر بسیجی و انقلاب اسلامی آشنا شده و آماده ایفاء نقش در عرصه های مختلف و ماموریت های بسیج می شوند.

مسئول آموزش سپاه شهرستان بجنورد اظهار داشت؛ در کلاس های آموزش مقدماتی بسیج علاوه بر افزایش مهارت های رزمی شامل آشنایی با اصطلاحات نظامی ، آشنایی با بسیج و انقلاب اسلامی به تقویت بنیه اعتقادی و دینی ، سبک زندگی و جهاد تبیین نیز می پردازد.

این دوره ها به مدت 3 روز به صورت نیمه وقت و و یا ۲ روز به صورت تمام وقت برگزار و در پایان دوره گواهی شرکت در آموزشی مقدماتی بسیج برای بسیجیان صادر خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار