خبرهای داغ:
مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین حسینی استان قزوین؛
مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین حسینی استان قزوین وی از ثبت نام ۲۹هزار و ۲۰۰ نفر قزوینی به صورت پیش ثبت نام و ۸ هزار نفر به طور قطعی در سامانه سماح برای مراسم پیاده روی اربعین امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۲۷۵۲
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲

قزوین_ حجت الاسلام عباس افشار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج بیان کرد: تاکید مقام معظم رهبری این است که وحدت بین شیعه و سنی حفظ شود و طوری نباشد که بین موکب ها مشکلی ایجاد شود ؛ میزبانی و عزت را از عراقی ها نگیریم و عزت و استقلال آنها در پذیرایی زائرین اربعین حفظ شود.

وی از ثبت نام ۲۹هزار و ۲۰۰ نفر قزوینی به صورت پیش ثبت نام و ۸ هزار نفر به طور قطعی در سامانه سماح برای مراسم پیاده روی اربعین امسال خبر داد و افزود: به دلیل گرمای هوا، زائران سفر را سه_چهار روزه انجام دهند و به تدریج از ۲۰ الی ۲۵ روز قبل از اربعین سفر را آغاز نمایند تا سلامت خود و سفر تامین شود.

وی افزود: همچنین ۷۰۰ محفل انس با قرآن در اربعین در کشور عراق توسط کمیته مرکزی برگزار می شود و ۶۰ موکب استان‌ در اربعین در کشور عراق برپا می‌شود که هر کدام یک مسئول فرهنگی دارد.

مسئول کمیته فرهنگی وآمورشی ستاد اربعین حسینی استان قزوین عنوان کرد: هفدهم شهریور ماه زیارت اربعین از بلندگوی تمام ادارات پخش شود. همچنین فضاسازی شهر، برگزاری مسابقه کتابخوانی، برگزاری سوگواره عکس اربعین از استان قزوین در سطح کشور در روز اربعین از برنامه های این کمیته است

وی اظهارکرد: یک تیم رسانه ای با همکاری بعثه مقام معظم رهبری برای انتشار اخبار اربعین از آغاز سفر تا پایان فعال خواهد بود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها