دیدار فرمانده سپاه ناحیه دهلران با آزادگان دوران دفاع مقدس در دهلران

سرهنگ پاسدار علی مرغزاری فرمانده سپاه ناحیه دهلران به همراه سرهنگ پاسدار علی خاسرو جانشین سپاه ناحیه دهلران به مناسبت ۲۶ مرداد ماه سالروز ورود آزادگان به میهن،با دو تن از آزادگانِ سرافراز دوران دفاع مقدس دیدار کردند.
کد خبر: ۹۴۵۲۸۱۱
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج،به مناسبت ۲۶ مرداد ماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی،سرهنگ پاسدار علی مرغزاری فرمانده سپاه ناحیه دهلران به همراه سرهنگ پاسدار علی خاسرو جانشین سپاه ناحیه دهلران به مناسبت ۲۶ مرداد ماه سالروز ورود آزادگان به میهن،با دو تن از آزادگانِ سرافراز دوران دفاع مقدس دیدار کردند.

سرهنگ مرغزاری در حاشیه این دیدارها با تبریک سالروز ورود آزادگان به آغوش وطن اظهار کرد: ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، یادآور حماسه ایثار و مقاومت رزمندگان دفاع مقدس است که در سال ۱۳۶۹ با سرافرازی و قهرمانانه به آغوش میهن اسلامی بازگشتند.

وی افزود: ایستادگی و مقاومت تاریخ ساز فرزندان این ملت در برابر سختی های اسارت در زندان رژیم بعثی عراق، پرچم عزت و عظمت انقلاب اسلامی را برافراشته و حق طلبی و ظلم ناپذیری اسوه های صبر و مقاومت را در عرصه های گوناگون به جهانیان نشان داد.

فرمانده سپاه ناحیه دهلران گفت: حضور پرشور و نقش آفرین آزادگان، پس از اسارت در سنگرهای متعدد و نقش پذیری اجتماعی و بالندگی در عرصه های مختلف نیز گواه بر حقانیت انقلاب و نظام اسلامی و ادامه مسیر ولایت و رهبری جامعه است.

ارسال نظرات