خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: گفتمان انقلاب اسلامی نجات بخش انسان است و در آینده ای نه چندان دور این گفتمان اروپا و قلب نظام غرب را فرا خواهد گرفت.
کد خبر: ۹۴۵۴۴۰۷
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، همزمان با ششمین روز از هفته دولت، رزمایش سراسری اعزام گروه های جهادی میز خدمت کشوری و دهمین یادواره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای کارمند استان قزوین با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی، سردار آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، مسئولان استانی، مدیران کل ادارات و جهادگران برگزار شد.

سردار سلیمانی در این مراسم با اشاره به جایگاه رفیع شهدای هفت تیر بیان کرد: انقلاب اسلامی  ریشه در عاشورا دارد و بذر انقلاب در عاشورا توسط سیدالشهدا کاشته شد و طی قرن های متمادی توسط ائمه معصومین و علمای اسلام و مردم مسلمان از آن مراقبت شد و با به میدان آمدن انقلاب و مقام معظم رهبری و امام راحل این بذر رشد کرد و نهال برومند جمهوری اسلامی، این نظام علوی و عاشورایی از دل آن برآمد.

سردار سلیمانی عنوان‌کرد: جمهوری اسلامی به فرموده امام راحل یک موهبت الهی بود که به همت امام راحل به ملت ارزانی شد. ملت ایران فداکاری های گسترده ای در دوران مختلف به ویژه دوره ستمشاهی از خود نشان داد اما عظمت موهبت الهی جمهوری اسلامی آنچنان گسترده و عمیق است که اگر این عظمت را در یک کفه ترازو و جانفشانی و شهادت ها را در کفه دیگر قرار دهیم باز هم عظمت جمهوری اسلامی بسیار بیشتر است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه  تمام ظرفیت های بین المللی و منطقه ای با همراهی سلاطین مرتجع منطقه در مقابل ایران اسلامی ایستادند، ادامه داد: امروز شاهد هستیم که آمریکای جنایتکار با اینکه ۲۵ درصد قدرت اقتصادی و ۵۰ درصد قدرت نظامی جهان را در دست دارد، اما فاقد هرگونه تأثیرگذاری در غرب آسیاست.

وی با اشاره به اینکه یکی از متحدان راهبردی اسرائیل رژیم ستمشاهی بود، خاطرنشان کرد: امروز آمریکا فاقد تاثیر قدرت نظامی است و ارتفاع قدرت نظامی آمریکا به شدت کاهش یافته است.  آمریکا در حال فروپاشی، نزول و سیر قهقرایی است و این از موفقیت های بزرگ ملت مقتدر ایران است.

سردار سلیمانی در ادامه یادآور شد: ملت مقتدر ایران توانست بزرگترین ائتلاف امنیتی، تبلیغاتی، رسانه ای و نظامی علیه جبهه کفر را ایجاد کند و از پیچ تاریخی با زعامت مقام معظم رهبری عبور کند. امروز تمام مولفه های کشور مولفه های مثبت، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، امنیتی و نظامی روند صعودی دارد و این یعنی موفقیت یک ملت در سایه سار فرهنگ ایثار و شهادت که توانسته در تمام مولفه های قدرت روند را طی کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به فرارسیدن سالروز شهادت شهید رجایی اشاره کرد و گفت: دوران خدمت وی کمتر از یکماه است اما حقیقتا یک دوره تاریخی و ماندگار است. این دوران یک دوران پرافتخار است که بر دوران تاریخ امیر کبیر سایه انداخته چرا که سیره وی ترجمان اسلام ناب در میدان خدمت بود.

وی افزود: تلفیق یادواره شهیدان رجایی و باهنر با میز خدمت نیروهای جهادی یک تلفیق شایسته است چراکه رویکرد خدمت گروه های جهادی در بسیج متنوع و گسترده است که بعنوان فرزندان ملت ایران در بسیج نهادها، وزارتخانه ها و ادارات بعنوان کارگزاران بسیجی در امتداد راه شهید رجایی و شهدا تلقی خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه  در گام دوم انقلاب با خدمت به مردم، توسعه خدمت به مردم، بردن میزهای خدمت به میان مردم، مسیر شهدا را زنده نگهداشته و در جهت تحقق اهداف آنها حرکت خواهیم کرد، تصریح کرد: مجالس شهدا را با میزهای خدمت و حضور گروه‌های جهادی تلفیق خواهیم کرد. 

سردار سلیمانی با اشاره به افتخارآفرینی ملت ایران در انتخابات سال گذشته بیان کرد: هر سه قوه و سایر ارکان نظام جمهوری اسلامی با رویکرد خدمت جهادی در خدمت ملت ایران هستند و سپاه و بسیج به فرموده رهبر انقلاب در کنار کارگزاران نظام در میدان های خدمت تمام ظرفیت و داشته های خود را به میدان خواهد آورد.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران یک ملت با ظرفیت فراوان در دنیاست. ملتی که برای دستیابی به قلل پیشرفت و آبادانی چیزی کم ندارد. این ملت با اتکا به ظرفیت های خود در گام دوم در یک مسیر صعودی و رو به جلو در راستای اهداف انقلاب با هدایت های پیامبرگونه رهبر انقلاب در حرکت است و با استفاده از ظرفیت های خود استعدادهای جوانان را شکوفا خواهد کرد و با تکیه بر تجربیات تاریخی در جهت تحقق چشم انداز باعظمت گام دوم انقلاب حرکت خواهد کرد و در مقابل هیچ دشمنی سر خم نخواهد کرد و پرچمدار و پیشقراول جهان اسلام خواهد بود.

سردار سلیمانی اضافه کرد: غرب و نظام سلطه به پایان تاریخ خود رسیده اند و بزرگترین مستند این است که غرب هیچ گفتمان جذابی برای بشریت ندارد و تمام مکاتب رنگارنگ و فریبنده آن در طول تاریخ آزمون خود را پس داد و نشان داد که نظام لیبرال فاقد تاثیر برای نجات بشریت است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: امروز گفتمان انقلاب اسلامی نجات بخش انسان است و در آینده ای نه چندان دور این گفتمان اروپا و قلب نظام غرب را فرا خواهد گرفت و غرب توانایی پیشگیری از تعمیق این گفتمان را ندارد و این گفتمان با قدرت نظامی قابل پیشگیری نیست. آمریکا دیگر قدرت مقابله با انقلاب اسلامی را ندارد و غربی ها به این باور رسیدند که مقاومت موجب پیروزی ملت ها می شود. 

وی بیان کرد: فرهنگ مقاومت فرهنگ انقلاب اسلامی است و با به میدان آمدن نیروهای جهادی و تخصصی خدمت رسانی تسریع خواهد شد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها