خبرهای داغ:
اربعین یک رسانه بزرگ جریان ساز در عرصه بین‌الملل است که می‌تواند با تلفیق و راهبرد مشترک با سفرهای راهیان نور یک نمایش بزرگ اقتدار برای جهان شیعه و یک مکتب نوین ارزشی برای نسل جوانی باشد که دوران پرافتخار دفاع مقدس را تجربه نکردند.
کد خبر: ۹۴۵۷۱۲۷
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار عبدالرضا مرادحاجتی‌ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان؛ این روزها شور و شعور ملت بزرگ ایران و بسیاری از شیعیان جهان در سکوت خبری رسانه‌های بزرگ دنیا در اوج اهتزاز است.

بزرگترین راهپیمایی معنوی قرن، می‌رود که همچون سفر ارزشی راهیان نور به یک حرکت جریان ساز بین‌المللی تبدیل شود. حرکتی که تداوم فرهنگ غنی و عاشورایی دفاع مقدس است.

سال‌هاست که نسل نوجوان و جوان کشورمان به واسطه حضور در سفرهای راهیان نور با خاک کربلایی خوزستان مانوس می شوند و ردپای ایثار، جهادت، شهادت و حماسه نسل جنگ را در مرزها و یادمان ها می بینند و اینک سفر بزرگ اربعین آن هم در مسیری که لبریز از نصب پرچم‌های ‌یاحسین (ع) زمان جنگ است، می تواند تداوم همان مکتب جریان سازی باشد که تمام خوبی های عالم را در خود جای داده است.

فرهنگ دفاع مقدس که برگرفته از قیام عاشوراست تنها مبارزه و سلاح و خون و خاکریز نیست. این فرهنگ پر از محتوای متافیزیکی و انسان سازی است که باید با شکافتن آن به عمق گنج های درونش پی برد.

اربعین یک رسانه بزرگ جریان ساز در عرصه بین الملل است که می تواند با تلفیق و راهبرد مشترک با سفرهای راهیان نور یک نمایش بزرگ اقتدار برای جهان شیعه و یک مکتب نوین ارزشی برای نسل جوانی باشد که دوران پرافتخار دفاع مقدس را تجربه نکردند.

در ایامی که اوج جمعیت میلیونی زائران اربعین از مسیر یادمان‌های جنوب راهی کربلای معلی می‌شوند شاهد سکوت و یا بهتر بگوئیم، بایکوت خبری این حرکت عظیم جهان اسلام توسط رسانه های دنیا هستیم و این رویکرد می‌طلبد که رسانه های متعهد ما با توسل به کلید واژه «جهاد تبیین» به بهترین شکل ممکن انتشار دهنده این حرکت عظیم جهانی باشند و دنیا را متوجه کنند که ملت امام حسین (ع) دست از آرمان های بلندشان برنمی دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها