کد خبر: ۹۴۵۷۹۹۳
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، سرهنگ پاسدار محسن نسب امیری فرمانده سپاه این شهرستان، در پیامی ۳۱ شهریور ماه و آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت

در این پیام آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم
ﺑﺴﻢ رب اﻟﺸﻬﺪاء و اﻟﺼﺪﻳﻘﻴﻦ

دفاع مقدس، رساترین واژه در قاموس ایستادگی ملت قهرمان ماست و بیانگر ایستادگی و مقاومت بیدار دلانی است که هفت شهر عشق را در هشت بهار آزادگی پیمودند. دفاع مقدس، طلیعه جاودانه غرور ملی است؛ هنگامه اتحاد و همبستگی ملی مردم در دفاع از شریعت اسلام و مرزهای سرزمینی است که با نثار خون پاک فرزندان این مرزو بوم و ایثار و مجاهدت های مثال زدنی آنها جاودانه شد.

این هفته در واقع نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از حریم این سرزمین است. روزهایی که ذره ذره خاک میهن اسلامیمان، سربلندی ملتی را شهادت می دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار، مقاوم تر از کوه ایستادگی نموده و بر بلندای قله ی افتخار، بیرق آزادگی را به اهتزاز درآوردند.

بی تردید هفته بزرگداشت "دفاع مقدس" که به فرموده‌ی مقام معظم رهبری «اوج افتخارات ملت ایران است» فرصت ارزشمند و مغتنمی است تا ملت سرافراز و غیور ایران اسلامی بار دیگر با مرور خاطرات و حماسه های سرداران دلیر خود در جبهه های حق علیه باطل، ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهدا، از رزمندگان، ایثارگران و یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی، تجلیل و تکریم نمایند.

اینجانب با گراميداشت ياد و خاطره رشادت ها و دلاور مرديهاي تمامي شهيدان گرانقدر ،رزمندگان و ايثارگران بدينوسيله مراتب تهنيت و تبريك خويش را به مناسبت اين ايام غرور آفرين ابراز نموده و از خداوند متعال سربلندي ايران اسلامي و توفيقات روز افزون مردم شريف شهرستان جیرفت به ويژه ايثارگران ، جانبازان و نيروهاي مسلح قهرمان را در پرتو منويات رهبر عظيم الشان انقلاب و فرماندهي معظم كل قوا حضرت آيت اله خامنه اي (مد ظله العالي) مسئلت مي نمايم.

*سرهنگ پاسدار محسن نسب امیری*
*فرمانده سپاه شهرستان جیرفت*

ارسال نظرات