حجت الاسلام حاج رضایی گفت :مهم ترین وظیفه خواص و به ویژه بزرگان و صاحب نظران جامعه در حال حاضر ورود به جهاد تبیین برای کور کردن چشم فتنه گران است
کد خبر: ۹۴۵۸۰۵۴
|
۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از محلات ، حجت الاسلام حاج رضایی امام جمعه شهر نیم ور به مناسبت هفته دفاع مقدس در دیدار با کارکنان ناحیه مقاومت سپاه ناحیه محلات گفت: هفته دفاع مقدس یادآور ۸ سال رشادت های رزمندگان دفاع مقدس است.

امام جمعه نیم ور گفت : دشمنان تلاش می کنند ارزش و اهمیت حماسه آفرینی های دلاور مردان ما در طول جنگ تحمیلی را کمرنگ جلوه دهند و با شبهه افکنی درصدد وارونه جلوه دادن حقایق دفاع مقدس هستند. وظیفه ما دلسوزان نظام اسلامی این است که نگذاریم نسل جوان تحت تاثیر این شیطنت ها قرار گیرند و باید در جهاد تبین یکی از ماموریت های ما آگاه سازی نسل جوان با واقعیت های ۸سال دفاع مقدس باشد.

حجت الاسلام حاج رضایی با اشاره به وقایع اخیر کشور گفت : تضعیف نهاد های نظامی و انتظامی همیشه در دستور کار دشمنان بوده است و وقوع یرخی اتفاقات ناگوار و ناخواسته نباید باعث زیر سوال بردن فداکاری ها و جانفشانی های پرسنل خدوم نیروی انتظامی شود.

امام جمعه نیم ور مهم ترین وظیفه خواص و به ویژه بزرگان و صاحب نظران جامعه در حال حاضر ورود به جهاد تبیین برای کور کردن چشم فتنه گران دانست و گفت: مسلح شدن به سلاح علم و تقوا و بصیرت ، این سه عنصر را شرط اساسی برای موفقیت در جهاد تبیین نیاز است

در پایان این دیدار فرمانده و پرسنل سپاه محلات بر آمادگی برای حضور در همه عرصه های دفاع از انقلاب تاکید کردند.

ارسال نظرات