خبرهای داغ:
سرهنگ بیات کوهسار: نقش بی بدیل مردم در دفاع مقدس نکته ای فراموش نشدنی است که با حضور خود طبق تعالیم اسلامی در کنار ولایت قرار گرفتند و این حماسه ها را رقم زدند.
کد خبر: ۹۴۵۸۲۹۸
|
۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار محمود بیات کوهسار فرمانده سپاه گالیکش در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس عنوان کرد: هر سال و روزی که از هفته دفاع مقدس می گذرد ابعاد وسیع تر و موضوعات جدیدتری از دفاع مقدس احصاء می شود.

وی افزود: در هفته دفاع مقدس 277 برنامه در سطح شهرستان اجرا خواهد شد و هدف غایی این برنامه ها، حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس است.

سرهنگ بیات کوهسار تصریح کرد: از جمله برنامه های اجرایی در این هفته، برگزاری یادواره های شهدا، دیدار با خانواده معزز و معظم شهدا، انواع برنامه های رزمی، اردویی، فرهنگی، سیاسی، برگزاری نشست های بصیرت افزایی، محرومیت زدایی، رزمایش کمک مومنانه و افتتاحیه منازل محرومین و ... را میتوان نام برد.

فرمانده سپاه گالیکش خاطرنشان کرد: اعتقاد راسخ داریم که اگر بتوانیم نشر ارزش ها را داشته باشیم  جوانان، نوجوانان و انقلاب و کشورمان بیمه خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: نقش بی بدیل مردم در دفاع مقدس نکته ای فراموش نشدنی است که با حضور خود طبق تعالیم اسلامی در کنار ولایت قرار گرفتند و این حماسه ها را رقم زدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها