هم زمان با آغاز هفته دفاع مقدس و در پی نا آرامی‌های اخیر در کشور اعضای ۳۲ انجمن و ۶۴ گروه فیلمساز انقلاب اسلامی سراسر کشور بیانیه مشترکی را در پاسداشت هفته دفاع مقدس و محکومیت رفتار‌های خرابکارانه صادر کردند.
کد خبر: ۹۴۵۸۴۲۱
|
۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹

هرگونه اهانت به  مقدسات دینی و انقلابی محکوم است

به گزارش خبرگزاری بسیج، هم زمان با آغاز هفته دفاع مقدس و در پی نا آرامی های اخیر در کشور که متاسفانه منجر به بروز برخی رفتارهای ضدملی، ضداسلامی و ضدانقلابی نظیر اهانت به پرچم جمهوری اسلامی ایران، قرآن کریم، مقدسات دینی، رهبری و نظام شد، اعضای۳۲ انجمن و ۶۴ گروه فیلمساز انقلاب اسلامی سراسر کشور بیانیه مشترکی را در پاسداشت هفته دفاع مقدس و محکومیت رفتارهای خرابکارانه صادر کردند.

متن بیانیه مذکور به این شرح است:

دریغ است ایـران که ویـران شود کنام پلنگان و شیران شـود

چـو ایـران نباشد تن من مـباد در این بوم و بر زنده یک تن مباد ( حکیم ابوالقاسم فردوسی)

روز پایانی شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس، بار دیگر، خاطرات آن روزها را برایمان زنده ساخت. هفته ای که به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب نیکوترین و مناسبترین زمان برای بزرگداشت یاد و نام شهیدان عزیز و شنیدن پیام آنان است. شهیدانی که رفتند تا ما بمانیم. همانهایی که هنر ایثار و جوانمردی و دفاع از ناموس و آب و خاک را در مدرسه عشق به ما آموختند و چه زیبا گفت بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی که هنری زیبا و پاک است که کوبندۀ سرمایه داری مدرن و‌‎ ‌‏کمونیسم خون آشام و نابود کنندۀ اسلام رفاه و تجمل، اسلام التقاط، اسلام سازش و‌‎ ‌‏فرومایگی، اسلام مرفهین بی درد، و در یک کلمه «اسلام امریکایی» باشد.

اینک در ایام بزرگداشت یاد و خاطره دلاور مردان ایران سربلند و پهناور را که با روزهای رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام و شهادت فرزندان پاکش امام حسن مجتبی (ع) و امام رئوف حضرت ثامن الحجج (ع) هم زمان شده است، متاسفانه شاهد اتفاقات ناگواری هستیم که سبب شادمانی دشمنان قسم خورده ایران و انقلاب شده است. این روزها که استکبار جهانی، شکست خود را در برابر قدرت روزافزون جبهه حق به علم داری ملت قدرتمند ایران اسلامی می‌بیند، با سوء استفاده از برخی اتفاقات در کشورمان، و با فراخواندن عده‌ای از اجیرشدگان داخلی و خارجی به خیال خود به پیشبرد اهداف بزدلانه و مذبوحانه می‌پردازد و توهم براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را در سر می‌پروراند، اما دور نیست زمانی که به یاری خداوند بزرگ و بصیرت و حضور همه‌جانبه ملت پر افتخار ایران اسلامی، جریان استکبار جهانی به ویژه رژیم کودک‌کش و خانمان‌برانداز صهیونیستی این مرحله از شکست را نیز بر تجربیات تلخ و مفتضحانه قبلی بیفزاید.

بر همین اساس، ما سینماگران و فیلمسازان عضو32 انجمن و 64 گروه فیلمساز انقلاب اسلامی سراسر کشور با اظهار تاسف از رخدادهای اخیر و ریشه یابی رفتارهایی که موجبات کدورت خاطر هم میهنان عزیز را فراهم ساخت، ضمن ابراز تنفر از اقدامات خرابکارانه و غیرانسانی این روزها، هرگونه رفتار ضدملی، ضداسلامی و ضدانقلابی نظیر اهانت به پرچم جمهوری اسلامی ایران، قرآن کریم، مقدسات دینی، رهبری و نظام استکبار ستیزمان را توطئه دشمنان سرزمین پهناور ایران اسلامی دانسته و مجریان آن را مزدوران و فریب خوردگان جبهه کفر و نفاق می‌دانیم و بدینوسیله مراتب انزجار خودرا از این رفتارها ابراز داشته، از مسئولین حفظ امنیت و نیز از دستگاه قضا خواهانیم که قاطعانه با عاملان خرابکاری، تضییع اموال عمومی، و آزار و اذیت مردم و خانواده‌های ایرانی برخورد کرده و به اربابان زیاده‌طلب، حقیر، و زورگوی آنان یکبار دیگرطعم قاطعیت انقلابی مسئولان ظلم‌ستیز جمهوری اسلامی را بچشانند.///

ارسال نظرات