بسیجیان حوزه مهدیه ناحیه شهید محمد منتظر قائم:

صحنه امروز نیازمند کنشگری عاقلانه و همایش بانوان انقلابی است

بسیجیان حوزه مهدیه ناحیه شهید محمد منتظر قائم به منظور محکومیت عده‌ای اخلالگر بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۵۸۴۵۶
|
۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ به منظور محکومیت عده‌ای اخلاگر در توهین به ساحت مقدس قران و پیامبر اعظم ص؛ و ایجاد نا امنی و اشوب در کشور بسیجیان پایگاه ریحانه المصطفی حوزه مهدیه ناحیه شهید محمد منتظر قائم با صدور بیانیه‌ای اعتراض خود را اعلام نمودند.

متن بیانیه به شرح ذیل می‌باشد:
دوباره صحنه‌ای باید رقم بخورد که زینب وار در مقابل یزیدیان زمان دفاع از ارزش‌های زهرایی توسط زنان با صلابت کشور عزیزمان صورت گیرد و، چون سردار سرافراز اسلام شهید قاسم سلیمانی که مدافع حرم حضرت زینب (س) شد ما مدافع حریم و چادرحضرت زهرا (س) شویم.
صحنه امروز نیازمند کنشگری عاقلانه و همایش بانوان انقلابی است. امروز لازم است بانوان با تمامی سلیقه‌ها در کنار هم بایستند و *"۹ دی"* دوباره‌ای رقم بزنند.
جریانات این روزها، عرصه مبارزه منسجم و مردمی ما بانوان به ویژه دختران انقلابی و فرهیخته جوان با ضد ارزش‌ها می‌باشد و با همه تهدیدهایش فرصتی است برای انسجام ونمایش قدرت زنان انقلابی و ایستادگی ما در مقابل زنان افسارگسیخته ای، چون مریم رجوی و مسیح علینژاد که ابروی زنان مسلمان را به سخره گرفته اند.

واینک ما بسیجیان و بانوان زهرایی و زینبی با لبیک "یا زهرا س" و الگو گیری از حضرت زینب س در دفاع از شریعت و رسوایی دشمن در کاخ یزید و مادرانمان در مسجد گوهر شاد با شهادت و خانه نشینی به خاطر حفظ حجاب در دوران پهلوی، طلایه داران دفاع از شریعت و حجاب فاطمی در دوران‌های مختلف از صدر اسلام و انقلاب اسلامی هستیم.
با حول و قوه الهی این بار فریاد حضور ما در سراسر دنیا خواهد پیچید و تضمین فصل شورانگیز جدیدی در این انقلاب و نوری در دل صاحب الزمان خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار