خبرهای داغ:

300 برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در خوی برگزار می‌شود

معاون هماهنگ‌کننده سپاه خوی گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس بیش از 300 برنامه در خوی برگزار می‌شود، که اقشار مختلف مردم در قالب پایگاه‌های مقاومت بسیج سازماندهی شده و در این برنامه‌‌ها مشارکت می‌کنند.
کد خبر: ۹۴۵۸۷۲۸
|
۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲

به گزارش بسیج از خوی، سرهنگ پاسدار موسی جعفرزاده معاون هماهنگ‌کننده سپاه خوی در نشست خبری با خبرنگاران که در سالن جلسات فرماندهی سپاه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: به مناسبت هفته دفاع‌مقدس بیش از ۳۰۰ برنامه در خوی با مشارکت مردم اجرا می‌شود، برگزاری صبحگاه مشترک، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری یادواره شهدا،  تجلیل از رزمندگان و بسیجیان دفاع مقدس از عمده برنامه‌هایی است، که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه خوی ادامه داد: تجلیل از مدافعان سلامت، دیدار با خانواده شهدای دفاع مقدس، برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی، نواختن زنگ ایثار، برپایی میز خدمت در مصلی، حضور در نماز جمعه و ... از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس خواهد بود.

جعفرزاده با بیان اینکه 8 هزار نفر از مردم این شهرستان در دفاع مقدس شرکت کرده‌اند، گفت: هر چه داریم از دفاع مقدس و شهدای این عرصه داریم، پس باید این حماسه و شجاعت را به نسل حاضر و آینده با قدرت انتقال دهیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار