خبرهای داغ:
معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی:

شهید حسین اجاقی امنیت را برای مردم تبریز تضمین کرد

تبریز- معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: بسیجی شهید حسین اجاقی با شهادت خود در هفته دفاع مقدس، امنیت را برای مردم تبریز تضمین کرد.
کد خبر: ۹۴۵۹۰۴۰
|
۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسن گلی در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن تبریک و تسلیت شهادت شهید حسین اوجاقی اظهار کرد: بسیجی شهید حسین اوجاقی با شهادت خود در هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره همه‌ی شهدای مسیر سربلندی، عزت و اقتدار ایران اسلامی را بیش از پیش زنده کرد و با بذل جان خود امنیت را برای مردم تبریز تضمین کرد.

وی با اشاره به اغتشاش برخی آشوبگران در تبریز و برخی شهرهای دیگر کشورمان گفت: خون شهید همواره رسوا کننده نقشه‌های دشمنان انقلاب اسلامی بوده و کشور را در مقابل دسیسه دشمنان اسلام و ایران مصونیت بخشیده است و این بار نیز خون پاک این شهید و سایر شهدای اغتشاشات اخیر در شهرهای مختلف، ماهیت غیر انسانی دشمنان ملت بزرگ ایران را به نمایش گذاشت.

گلی با بیان اینکه مردم عزیز ایران به پشتوانه فرهنگ اصیل اسلامی و تمدن دیرینه خود هیچگاه برای بیان مطالبات و خواسته‌های خود به خشونت متوسل نمی‌شود، خاطرنشان کرد: اصحاب فرهنگ و رسانه به‌عنوان پل ارتباطی مردم و دولت همواره زبان گویای ملت در بیان مطالبات بوده و در شرایط کنونی هم بیش از پیش می‌توانند از یک سو در بیان مطالبات واقعی مردم و از سوی دیگر معرفی چهره واقعی و اهداف غیر انسانی اغتشاشگران و حامیان خارجی و تبعات اقتصادی و سیاسی اقدامات آنان ایفای نقش کنند.

وی با بیان اینکه در حوادث اخیر برخی افراد کم سن تحت تأثیر تبلیغات ناصواب فضای مجازی و رسانه‌های معاند گرفتار هیجانات زود گذر قرار گرفتند، تاکید کرد: لازم است رسانه‌ها و فعالان فرهنگی با نگاه کارشناسانه و دغدغه مندانه خود بیش از پیش در مسیر روشنگری، تبیین واقعیت‌ها، تنویر افکار عمومی و مصونیت بخشی به جوانان ایفا نقش کنند.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در پایان لزوم زمینه سازی و حمایت همه‌ی مسئولین جهت بهرمندی از ظرفیت و پتانسیل‌های ارزشمند رسانه‌ها، فعالان و صاحب نظران استان در راستای توسعه‌ی همه جانبه استان و مقابله با چالش‌های مختلف را مورد تاکید قرار داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها