خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای در جنوب غرب:
امیر بیدادی نیروهای مسلح را نیروی کارآمد، پا در رکاب و آماده جانفشانی برای کشور معرفی کرد و گفت: دفاع مقدس نماد اقتدار ملت ایران است.
کد خبر: ۹۴۵۹۳۱۲
|
۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، امیر سرتیپ حمزه بیدادی، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب دوشنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در پادگان شهدای تکاور نیروی دریایی خرمشهر افزود: امنیتی که امروز در کشور حاکم و مثال زدنی است به برکت خون رزمندگان و تاریخ پرافتخار دفاع مقدس حاصل شده است.

دفاع مقدس نماد اقتدار ملت ایران است

وی افزود: رزمندگان و نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران از هشت سال دفاع مقدس تاثیر می‌گیرند و همچنان در قامت سرباز مقام عظمای ولایت از این آب و خاک دفاع می‌کنند.

امیر بیدادی گفت: صدام با پشتوانه ۲ ابرقدرت در طول یکهزار کیلومتر به خاک ایران اسلامی حمله کرد ولی ایستادگی ملت ایران با راهنمودهای امام راحل جلوی دشمن را گرفت و امروز مقاومت مردم به عنوان برگ زرینی در تاریخ ثبت شده است.

وی از عملیات ثامن الائمه و شکست حصر آبادان به عنوان عملیات فتح الفتوح نام برد و اظهار داشت: این عملیات در بامداد پنج مهر ۱۳۶۰ با محوریت لشکر پیروز خراسان انجام شد و هیمنه دشمن در آن شکست و آغازگر عملیاتهای دیگر شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب گفت:رزمندگان اسلام دشمن بعثی و حامیان وی را در هشت سال دفاع مقدس با اتکا به دین و ارزشهای اسلامی شکست دادند و این شاخص، نیروهای مسلح را از دیگر کشورهای متمایز کرده است.

در این مراسم یگان‌های نمونه نظامی و انتظامی، ناجا، نیروی دریایی، هنگ مرزی و نیروهای حوزه مقاومت سپاه و بسیج با حضور جمعی از مسئولان بار دیگر صحنه‌هایی از قدرت و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشتند.

در پایان این مراسم از جمعی از خانواده های شهدای دوران دفاع مقدس تقدیر شد.
۳۱ شهریورماه سالروز آغاز جنگ تحمیلی هشت ساله از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران تا ۶ مهرماه به عنوان هفته دفاع مقدس نام‌گذاری شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها