خبرهای داغ:
همدان-رئیس اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند از برگزاری اردوی جهادی دامپزشکی به مناسبت هفته دفاع مقدس در روستاهای محروم شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۹۹۰۸
|
۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۷

دکتر میثم قیاسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس اردوی جهادی دامپزشکی در روستاهای محروم شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

وی افزود: به منظور تحقق نظارت‌های بهداشتی و واکسیناسیون رایگان دام‌های روستایی و همچنین در راستای منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی و توجه به اقشار کم درآمد جامعه همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند اقدام به اعزام اکیپ جهادی با نام و یاد «شهید حیدر سهرابی» شهید شاخص شهرستان نهاوند در سال ۱۴۰۱ به روستاهای محروم شهرستان کرد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند گفت: اکیپ جهادی دامپزشکی «شهید حیدر سهرابی» شامل چهار کارشناس دامپزشکی با تجهیزات واکسیناسیون پس از حضور در روستا اقدام به واکسیناسیون رایگان دام‌های سبک و سنگین علیه بیماری آبله و تب مالت، واکسیناسیون علیه بیماری هاری برای سگ‌ها در روستا، برگزاری کلاس آموزشی و راه‌های کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها به ویژه بیماری بروسلوز و رعایت بهداشت جایگاه دام کردند.

وی تاکید کرد: این گروه جهاد در طول سال و به مناسبت‌های مختلف ملی مذهبی با سه هدف محرومیت زدایی، پیشگیری از بیماری‌ها دام و طیور، مدیریت بیماری و آموزش و ترویج مسائل مرتبط با دامداری به صورت رایگان فعالیت می‌کند.

برگزاری اردوی جهادی دامپزشکی به مناسبت هفته دفاع مقدس در نهاوند

برگزاری اردوی جهادی دامپزشکی به مناسبت هفته دفاع مقدس در نهاوند

انتهای پیام/

ارسال نظرات