خبرهای داغ:

برگزاری مراسم گرامیداشت روز سرباز در لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر (عج) خوزستان

مراسم گرامیداشت روز سرباز با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه و فرماندهی لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر (عج) در حسینیه امام خامنه ای ( مدظله العالی) برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۶۰۲۸۸
|
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۶

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج، حجت الاسلام خداداد الیاسی مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر (عج) ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، "روز سرباز " به همه سربازان اسلام در نیروهای مسلح بالاخص سپاه تبریک گفته و بیان کرد: کارکنان وظیفه در نیروهای مسلح یکی از ارکان و ستون ها محسوب می شوند. و اجرای بخش عظیمی از وظایف نیروهای مسلح در سپاه بر دوش این قشر از جوانان کشور می باشد.
ایشان ضمن تبیین جایگاه سربازی در اسلام و احادیث اهل بیت علیهم السلام، از مجاهدتهای سربازان در مقاطع مختلف بخصوص دوران دفاع مقدس تجلیل نموده و یاد و خاطره شهدای رژه ۳۱ شهریور بخصوص شهدای سرباز لشکر عملیاتی ۷ ولی عصر را گرامی داشتند.
در ادامه برنامه، سرادر حسن حسین نژاد فرمانده لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر (عج) : در این مراسم اشاره به جایگاه سرباز و سربازی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بخصوص در مجموعه سپاه پاسداران، افزود جایگاه سربازی آنقدر افتخارآمیز است که شهید حاج قاسم سلیمانی همیشه عنوان سرباز را برای خود بر می گزید و خود را سرباز ولایت می دانست تا جایی که وصیت نمود بعد از شهادتش واژه ای جز کلمه سرباز بر روی سنگ قبر او نباشد.

وی اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس نیز تعداد قابل توجهی از شهدای ما از پاسداران وظیفه بودند و جانفشانی های آنان در تاریخ ضبط و ثبت شده است. از آن دوران خاطرات شیرینی برای رزمندگان و سربازانی که در هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند باقی مانده و ما باید سعی کنیم ادامه دهنده راه آن عزیزان باشیم چراکه مفتخریم امروز این لباس مقدس را به تن داریم و این لباس همان لباسی است که شهدای سرباز به تن داشتند.

در پایان این مراسم تعدادی از سربازان وظیفه که به عنوان سرباز نمونه شناخته شده بودند تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها