خبرهای داغ:

مراسم بزرگداشت"روز سرباز" در سپاه ناحیه مقاومت بسیج بندر ماهشهربرگزار شد

روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت بسیج بندر ماهشهر از برگزاری مراسم بزرگداشت"روز سرباز" در ستاد خبر ‌داد
کد خبر: ۹۴۶۰۷۲۷
|
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرگرد البوشوکه با اشاره به برگزاری مراسم روز سرباز در ستاد فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج بندر ماهشهر اظهار داشت: با توجه به تدابیر و منویات فرماندهی کل قوا، مقام معظم رهبری و نام‌گذاری یکم مهر و روز دوم از هفته حماسه آفرین دفاع مقدس به نام سرباز، به منظور ارج نهادن به زحمات، فعالیت و کار سربازان که در غالب ماموریت‌ها این کارکنان وظیفه در کنار کارکنان با جدیت و تلاش روزافزون خدمت می‌کنند ویژه برنامه تجلیل از تلاش سربازان برنامه‌ریزی و انجام گرفت.


وی افزود: تعدادی از سربازان رده‌های مختلف به نمایندگی از سربازان از ساعت 7 صبح شروع و تا 14 بعد از ظهر که برنامه پایان یافت، حضور داشتند.


سرگرد البوشکه ادامه داد: این مراسم با شرکت سربازان در مراسم پرفیض روحبخش زیارت عاشورا آغاز شد و در ادامه برنامه‌هایی چون سخنرانی "سردار سیف الله بختیار وند" یکی از فرماندهان دفاع مقدس، خاطره‌گویی یکی از آزادگان هشت سال دفاع مقدس و پخش یک فیلم آموزش حفاظتی در نظر گرفته شده بود.


معاونت نیروی انسانی ناحیه بندر ماهشهر افزود: پس از برنامه مختلف روز سرباز وهم‌زمان با نماز ظهر و عصر، نماز جماعت اقامه و پس از آن ویژه برنامه‌ای با حضور فرماندهی سپاه شهرستان و سربازان و پرسنل ستادی استان برگزار شد.


سروان رجب پور بااشاره به برنامه‌های اجرا شده گفت: سخنرانی فرمانده اسبق منطقه سوم نیروی دریایی سپاه ، سخنرانی رئیس عقیدتی، سیاسی فرماندهی از جمله برنامه‌ها بود که در ادامه نیز از سربازان نخبه، ساعی، فعال فرهنگی و فعال ورزشی با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.


وی اضافه کرد: مراسم روز سرباز با پذیرایی ناهار و حضور مسئولین شهرستان و مسئولان انتظامی ونظامی کنار جمع سربازان وظیفه پایان یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها