خبرهای داغ:
استاندار خوزستان گفت: از سال گذشته در مجموع فعالیت‌های مختلف(صنعتی و کشاورزی) حداقل ۱۶۲ واحد صنعتی راکد و نیمه راکد فعال شدند و به طورکامل به چرخه تولید بازگشتند.
کد خبر: ۹۴۶۰۷۳۰
|
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴

صادق خلیلیان استاندار خوزستان در ابتدای سومین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان پیرامون فعالسازی واحد‌های راکد و نیمه راکد مستقر در شهرک‌ها به ویژه نواحی صنعتی استان اظهار کرد: واحد‌های راکد و نیمه راکد مستقر در شهرک‌ها به ویژه نواحی صنعتی استان احصاء شدند.

خلیلیان اضافه کرد: برخی از این واحد‌ها مشکلاتی در زمینه بانکی و مواد اولیه دارند که در تقسیم بندی صورت گرفته بنا شد تا با اقدام ضربتی مشکلات آن‌ها را برطرف کنیم و به اشتغالزایی استان بیفزاییم.

وی افزود: از سال گذشته در مجموع فعالیت‌های مختلف (صنعتی و کشاورزی) حداقل ۱۶۲ واحد صنعتی راکد و نیمه راکد فعال شدند و به طورکامل به چرخه تولید بازگشتند.

استاندار خوزستان با اشاره به برخی از اقدامات دولت سیزدهم در خوزستان گفت: ۲۴ پروژه بزرگ در این جلسه مورد توجه قرار گرفت و کلیات آن‌ها تصویب شد.

وی ادامه داد: همچنین بنا شد تا این طرح‌ها در کارگروه‌های تخصصی مورد بررسی کارشناسان قرار گیرند و پس از آن به تصویب نهایی برسند.

صادق خلیلیان تصریح کرد: این ۲۴ پروژه در مجموع تحول عمده‌ای را از نظر اشتغالزایی و تولید در استان ایجاد خواهد کرد.
پایان پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها