خبرهای داغ:
مسؤول بسیج عشایری گفت: عشایر بیش از یازده هزار شهید تقدیم انقلاب نموده‌اند، و در جنگ اقتصادی امروز نیز، عشایر نقش‌آفرینی کرده‌اند
کد خبر: ۹۴۶۰۷۸۰
|
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱

سرهنگ احمد سعیدی‌فر، مسؤول سازمان بسیج عشایری کشور در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در اهواز اظهار کرد: من به عنوان یک پاسدار و شهروند جا دارد که از خدمات، مقاومت‌ها، ایثارگری‌ها و حماسه‌هایی که برادران عزیزمان در نیروی انتظامی در این روزها داشتند و از بسیج مردمان دفاع کردند تقدیر و تشکر کنم.

مسؤول سازمان بسیج عشایری سپاه در رابطه با حماسه‌ی عشایر عنوان کرد: وقتی تاریخ ایران اسلامی را ورق می‌زنیم حضور عشایر، سراسر حماسه و شکوه و عزتی است که در راه وطن و دین به یادگار گذاشته‌اند.

وی افزود: عشایر هم در لبیک به ولا و نهضت امام در پیروزی انقلاب و هم در هشت سال دفاع مقدس بیش از یازده هزار شهید تقدیم انقلاب نموده‌اند، و در جنگ اقتصادی امروز نیز، عشایر نقش‌آفرینی کرده‌اند.

سرهنگ سعیدی فر ضمن اشاره به بیانات رهبری در تکریم وفاداری عشایر عنوان کرد: این بیانات نشان از عزت و عظمت و شأن بالایی است که نظام جمهوری اسلامی برای عشایر قائل شده است و امامین انقلاب بار سنگینی بر دوش ما مسؤولان گذاشتند که به مشکلات و مسائل و محرومیت‌های عشایر رسیدگی کنیم.

وی تصریح‌کرد: ان‌شالله بیش از پیش به مشکلات عشایر رسیدگی خواهیم کرد.

پایان پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها