خبرهای داغ:
عضو خبرگان رهبری:

فداکاری نیروهای انتظامی بار دیگر به اثبات رسید/ ناامنی شیعه و سنی نمی‌شناسد

تبریز- عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه اظهارداشت: فداکاری و جانفشانی نیروهای انتظامی در جریان‌های اخیر بار دیگر به اثبات رسید و تعدادی از آنان مظلومانه شهید شدند.
کد خبر: ۹۴۶۱۱۱۶
|
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی در خطبه‌های نماز جمعه این مراغه از عملکرد نیروهای انتظامی کشورمان و نقش آنان در تامین امنیت قدردانی کرد و افزود: این عزیزان به صورت شبانه‌روزی و حتی در تعطیلات رسمی آماده‌باش هستند و امنیت داخلی را تامین می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه ناامنی شیعه و سنی نمی‌شناسد، اظهار داشت: همه به امنیت نیاز دارند و هفته نیروی انتظامی فرصتی برای قدردانی از نقش برجسته این نیروها در تامین امنیت است.

وی همچنین به حوادث ناگوار هفته گذشته در سیستان و بلوچستان هم اشاره و بیان کرد: برای دشمنانی که به دنبال اختلاف‌افکنی و سوء‌استفاده از تنوع مذهبی و قومیتی ایران هستند، شیعه و سنی فرقی نمی‌کند و بر همین اساس تحکیم وحدت ملت می‌تواند پاسخی به توطئه‌های آنان باشد.

آیت‌الله پورمحمدی به فرا رسیدن هفته وحدت نیز اشاره و بیان کرد: معنای وحدت تغییر مذهب نیست بلکه تکیه بر اشتراک‌های بین شیعه و سنی از جمله اعتقاد به الله و پیامبر (ص) است و کسی که «أشهد أن لا إله إلاَّ الله وأشهد أن محمد رسول الله» می‌گوید، مسلمان و برادر دینی است.

وی همچنین با اشاره به فرارسیدن سالروز ازدواج پیغمبر(ص) با حضرت خدیجه، وقایعی از آن دوران همچون بزرگ شدن علی (ع) تحت سرپرستی پیامبر اکرم (ص) را به نمازگزاران تشریح کرد.

به گزارش ایرنا نمازگزاران بین نمازجمعه و عصر با سر دادن شعارهایی از عوامل انتظامی قدردانی و بار دیگر با مشت‌های گره‌زده، انزجار خود را از منافقان و اغتشاشگران اعلام کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها