سردار سالاری در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

رزمندگان اسلام هیمنه دشمنان و استکبار را در خلیج‌فارس شکستند

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: راهیان نور دریایی نمایش اقتدار رزمندگان اسلام است که هیمنه دشمنان و استکبار را در خلیج‌فارس شکستند.
کد خبر: ۹۴۶۲۸۲۰
|
۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵

رزمندگان اسلام  هیمنه دشمنان و استکبار را در خلیج‌فارس شکستند

سردار اباذر سالاری در گفتگو با خبرگزاری بسیج در جزیره هرمز، گفت: راهیان نور بزرگترین رویداد فرهنگی کشور و کار بسیار اثرگذاری است و ما در سالیان سال افتخار میزبانی زائران راهیان نور از سراسر کشور را داشته‌ایم.  اردوهای راهیان پیشرفت نیز کمک می‌کند که نسل جدید و نوجوان با دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی ایران آشنا شوند.

سردار سالاری بیان‌کرد: همانطور که مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای عزیز تاکید کرده‌اند امروزه جهاد تبیین یک نیاز ضروری و قطعی است و باید در این حوزه ورود جدی شود چرا که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، این افتخار را دارد که از بدو تاسیس توسط امام راحل (ره) روز به روز در حال نو شوندگی باشد و در همه عرصه‌ها پیشرفت داشته است .

وی ادامه داد: در فرمایشات حضرت آقا داریم که راهیان نور یک گنج ناشناخته است از این رو باید بتوانیم فضایی را ایجاد کنیم که نسل جدید ما با رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند که در این راستا استان هرمزگان افتخار برگزاری راهیان نور دریایی را دارد.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان تصریح کرد: راهیان نور دریایی نمایش اقتدار رزمندگان اسلام است که هیمنه دشمنان و استکبار را در خلیج‌فارس شکستند و خدا را شاکریم که امروز در دفاع میهن اسلامی همه نیروهای مسلح گوش به فرمان ولایت ایستاده اند.

وی خاطرنشان کرد: دیگر افتخار استان هرمزگان این است که در دریا هم در مقابل استکبار جهانی ایستاده است و شهدایی همچون شهیدان دارا و رئیسی را به نظام و انقلاب تقدیم کرده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار