سردار امیری:

گروه‌های جهادی سفیران انقلاب و نظام هستند

سردار امیری جانشین سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در ابتدا ضمن ارج نهادن به فعالیت‌های گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی اظهار داشت: کار‌های جهادی شما جهادگران بسیار ارزشمند است و راهی برای رسیدن به سعادت را فراهم می‌آورد.
کد خبر: ۹۴۶۳۰۱۰
|
۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳

گروه‌های جهادی سفیران انقلاب و نظام هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ،سردار هدایت الله امیری جانشین سپاه امام سجاد(ع) در جمع گروههای جهادی با اشاره به پیام ۹بندی رهبر معظم انقلاب  به گروه های جهادی و بسیج سازندگی افزودند: در شهرستان‌های استان کارهای خوبی صورت می‌گیرد و خداوند به کارهای کوچک برکت می بخشد.

وی افزود: یکی از شعارهای اصلی انقلاب اسلامی عدالت است که همه دقت و تلاش ما این است که در خدمت‌رسانی و محرومیت زدایی هم عدالت به صورت کامل رعایت شود و این مهم بسیار حائز اهمیت است و این نکته باید مدنظر قرار گیرد.

سردار امیری با بیان اینکه بسیج ظرفیت بی‌نظیر و بی نهایت دارد و دریای فرصت‌هاست هم برای کارهای جهادی و هم امور معنوی، ادامه داد: گروه‌های جهادی با یکدیگر ارتباط داشته باشند و در روستا ها و مناطقی که خدمت می‌کنند حتما از ظرفیت جوانان آن منطقه استفاده کنند و توانایی‌ها را به کار گیری کنند.

سردار امیری گفت: گروه‌های جهادی سفیران انقلاب و نظام هستند امروز میدان جنگ شناختی دشمنان ذهن و قلب است با استفاده از ابزار رسانه تلاش می کنند باورهای ذهنی ملت ایران را تغییر دهند و جهادگران باید در کنار فعالیت‌های جهادی به جهاد تبیین بپردازند و ایران واقعی را نشان دهند و دستاوردها را بازگو کنند و با ارائه هنرمندانه دستاوردها امید را در جامعه زنده نگه دارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار