خبرهای داغ:
استاندار خوزستان:

نیازهای معلولان در جامعه دنبال و رسیدگی می‌شود

استاندار خوزستان گفت: سازمان بهزیستی باید تفاهم‌نامه‌هایی را با دستگاه‌های مختلف استان برای نیازهای مطرح شده معلولان منعقد کند؛ ما نیز نیازهای معلولان را تا تحقق آن‌ها دنبال می کنیم.
کد خبر: ۹۴۷۴۹۸۸
|
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳

صادق خلیلیان عصر امروز دوشنبه ضمن در نشست با جمعی از توان‌یابان نخبه استان خوزستان با اشاره به شعار امسال هفته افراد دارای معلولیت مبنی بر «نقش نوآوری در ایجاد جهانی قابل دسترس و برابر» اظهار کرد: برای توسعه فراگیر و تحول، نیازمند نوآوری و افزایش توانایی هستیم؛ لذا کارگروهی باید در راستای تحقق شعار امسال تشکیل تا برخی از مسائل مطرح شده مربوط به معلولان در آن دنبال شود.

خلیلیان به نقش‌آفرینی و افتخارات معلولان و توان‌یابان خوزستان اشاره کرد و افزود: معلولان در بخش‌های مختلف ورزشی، حفظ قرآن، نویسندگی و… فعالیت‌های متنوعی دارند؛ این نشان دهنده توانایی‌های خلق شده از سوی خداوند متعال است که در موقعیت‌های مختلف به منصه ظهور می‌رسد.

وی عنوان کرد: پیگیری لازم برای موارد مدنظر معلولان در سطح ملی و استانی صورت می‌گیرد.

استاندار خوزستان افزود: سازمان بهزیستی باید تفاهم‌نامه‌هایی را با دستگاه‌های مختلف استان در راستای نیازهای مطرح شده معلولان منعقد کند؛ ما نیز نیازهای معلولان را تا تحقق آن‌ها دنبال خواهیم کرد.

خلیلیان با اشاره به قانون جامع حمایت حقوق معلولان گفت: با توجه به ضرورت اجرای قانون جامع نگاشته شده برای افراد دارای معلولیت در کارگروه مربوطه از مشاوره این افراد استفاده خواهیم کرد تا با مشاوره معلولان ضمن پیاده‌سازی این قانون پیگیری لازم را در دستگاه‌های مختلف داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار