خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس خوزستان:

جهاد تبیین یعنی تشریح دستاوردهای بزرگی که آینده ایران را تضمین می‌کند

سردار مرادحاجتی گفت: جهاد تبیین یعنی بیان حقایق و تشریح دستاوردهای بزرگی که آینده ایران اسلامی را تضمین می‌کند و در این آینده، جایی برای دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب‌ نیست.
کد خبر: ۹۴۷۵۱۹۵
|
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۵

سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس استان خوزستان در گفت‌وگویی به مناسب ۱۶ آذر «روز دانشجو» با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز با تاکید بر اینکه باید با نسل جوان به ویژه دانش آموزان و دانشجویان در فضایی دوستانه و صمیمی گفت‌وگو شود، اظهار داشت: دشمن جاهایی دست گذاشته که ما تا حدودی از آنجا غفلت کردیم.

وی افزود: عدو باز هم سبب خیر شد و با مخاطب قرار دادن جامعه دانش آموزی و دانشجویی در اتفاقات اخیر ما را متوجه کرد که از این نسل آینده ساز کمی فاصله گرفته ایم و مدیریت افکار آن ها را به دست فضایی مجازی سپردیم که محتوای آن را اغلب دشمنان ما تولید می‌کند.

سردار مرادحاجتی گفت: ایران اسلامی لبریز از جوانان مستعدی است که با تمام وجودشان از استکبار و زورگویی بیزارند و کشورشان را نیز عاشقانه دوست دارند اما همین قشر مطالباتی دارند که باید بدان ها پاسخ منطقی داده شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس خوزستان یادآور شد: روز دانشجو بهانه خوبی است تا همه خادمین و مسئولین نظام پای حرف دل جوانان آینده ساز این مملکت بنشینند و تصمیماتی اتخاذ کنند که فرزندان این مملکت، دغدغه ای از بابت آینده خود نداشته باشند.

وی با اشاره به این که امید آفرینی مهمترین رسالت نسل دانشجو است، افزود: جهاد تبیین تنها یک شعار و یک واژه نیست که خیلی ها فقط پشت تریبون از آن استفاده لفظی کنند بلکه یک فریضه است که باید آن را به بهترین شکل ممکن اجرا کرد. جهاد تبیین یعنی بیان حقایق و تشریح دستاوردهای بزرگی که آینده ایران اسلامی را تضمین می کند و در این آینده، جایی برای دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب، نیست.

سردار مرادحاجتی متذکر شد: جوانان دانشگاهی ما مهمترین قشر در انتشار اهداف متعالی بنیانگذار کبیر انقلاب و برچیدن بساط آمریکا در دهه پنجاه بودند و امروز نیز باید همان نقش راهبردی را در مقابله با هجمه های دشمنان و اجرای اوامر رهبر معظم انقلاب ایفا کنند.

سردار مرادحاجتی ضمن تبریک روز دانشجو به این قشر فرهیخته گفت: از نقش دانشجویان در حماسه آفرینی دوران دفاع مقدس نیز نباید غافل شویم. دانشجویانی که هم سنگر علم و دانش و هم سنگر خاکی نبرد را با تمام وجود حفظ کردند تا آسیبی به این آب و خاک نرسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار