خبرهای داغ:
همدان-معاون تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بهار از حضور ۳۵۰ نفر از بسیجیان بهاری در مرحله مقدماتی مسابقات قرآن و عترت بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۶۶۴۸
|
۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱
حضور ۳۵۰ نفر از بسیجیان بهاری در مرحله مقدماتی مسابقات قرآن و عترت بسیج

حجت الاسلام فرزاد سعادت صفاپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار کرد: در راستای قدم برداشتن در گام دوم انقلاب و عمل به قرآن و عترت، مرحله مقدماتی بیست و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج همزمان با سراسر کشور در شهرستان بهار برگزار شد.

وی افزود: در شهرستان بهار بیش از ۳۵۰ نفر از بسیجیان خواهر و برادر در مرحله مقدماتی مسابقات بین مساجد و پایگاه‌های مقاومت شرکت کردند و در سطح حوزه‌های مقاومت در رشته‌های مختلف حفظ، قرائت و... به رقابت پرداختند.

معاون تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بهار گفت: مرحله دوم این مسابقات به صورت شهرستانی است و تا مرحله کشوری تا دهه فجر ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: برگزاری مسابقات قرآن کریم باعث ایجاد انس عموم جامعه با قرآن کریم می‌شود، و رویکرد بسیج در این زمینه ایجاد یک حرکت قرآنی بین آحاد جامعه است.

سعادت صفاپور با بیان اینکه این دوره از مسابقات در بخش‌های مختلفی لحاظ شده تا همگان به راحتی بتوانند در این رویداد شرکت کنند و به لحاظ قرآنی خود را محک بزنند، ادامه داد: این رویداد شامل چهار بخش کلی از جمله شرکت فردی، شرکت خانوادگی، شرکت گروهی و ایده پردازی قرآنی در چهار مرحله برگزار می‌شود.

وی عنون کرد: سطح این دوره از مسابقات و رشته‌ها به گونه‌ای در نظر گرفته شده که عموم بسیجیان و آحاد مردم بتوانند در این مسابقات شرکت کنند که مرحله بین مساجد و پایگاه‌ها (محله‌ای) برگزار و پذیرفته شدگان به مرحله شهرستان، مرحله استانی و مرحله کشوری اعزام خواهند شد.

معاون تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بهار بیان کرد: این دوره از مسابقات در مرحله بین مساجد در سطح حوزه‌های مقاومت بسیج برگزار شده است که پس از آن برترین‌های این مرحله در مرحله ناحیه‌ای شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات