معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: راهبرد شهید سلیمانی در جبهه مقاومت تولید قدرت نرم بود و امروز شهید سلیمانی نماد مقاومت و جهاد در جهان اسلام است.
کد خبر: ۹۴۸۱۲۱۳
|
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶

به گزارش  معاونت بسیج مساجد ومحلات استان سمنان ،سردار حسین معروفی روز دوشنبه‌ در مراسم سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و در جمع مردم سمنان گفت:ملت بزرگ ایران ملتی هوشمند است که با هدایت الهی امام خمینی(ره) همه اقوام و مذاهب در سرنگونی حکومت طاغوت و پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند و در برهه‌های حساس ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس ملت ایران با حسن ظن به خداوند متعال و با دست خالی در مقابل اجانب ایستادگی کردند.

وی با بیان اینکه ایستادگی و مقاومت در جنگ نابرابری که ملت ایران مظلومانه توده های ملت پیروز شد، گفت: خودباوری در دوران سازندگی و عبور از شرایط سخت فتنه سال۸۸ و خلق حماسه نهدی نشان هوشمندی ملت بزرگ ایران بود.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: حماسه نه دی پیام ملت ایران این بود که ما نمی گذاریم واقعه کربلا دوباره تکرار شود و این از نشانه های هوشمندی مردم  ایران است.

سردار معروفی گفت: تشییع جنازه شهدای گمنام در روز شهادت حضرت زهرا(س) مهر تصدیقی بر عظمت و بصیرت ملت ایران است.

و با تأکید بر اینکه پیام ما به بدخواهان نظام مقدس جمهوری‌ اسلامی ایران این ایت که هوشمندی ملت‌ ایران و نظام اسلامی این راهبرد انشقاق به نتیجه نخواهد رسید، اظهار داشت: ما ملت امام حسین(ع) هستیم و این نظام و حکومت در گام دوم انقلاب به صاحب اصلی آن خواهد رسید.

سردار معروفی افزود: دشمنان ما بدانند که امروز انقلاب اسلامی و ملت عاشورایی ایران بر اساس معیار اباعبدالله الحسین(ع) است و در این منطق بن بست ها شکسته می شود و این یک واقعیت و حقیقت است که این انقلاب صاحب دارد و منطق این ملت منطق عاشورا است. حاج قاسم سلیمانی از نفس خود عبور کرده بود و با شهادت شهید سلیمانی در قلب ملت ایران به عنوان یک نماد جاویدان شد و این عصاره انقلاب اسلامی ایران است.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج اظهارداشت: ذوب در ولایت و معرفت به ولایت در نظام فکری شهید سلیمانی و اعتقاد به فدا شدن در راه حقیقت دین و ولایت از او یک شخصیت برجسته ساخت.

وی با بیان اینکه اخلاص رمز جاودانگی مکتب شهید سلیمانی است تاکید کرد:  اخلاص در عمل و کار برای رضای خداوند متعال از شاخص ترین ویژگی های شهید سلیمانی است.

سردار معروفی ادامه داد:شهید سلیمانی تربیت شده در مکتب عاشورا و امامین انقلاب است.

وی با اشاره به اهمیت شناخت مکتب شهید سلیمانی افزود:برای شناخت مکتب شهید سلیمانی ابتدا باید خود این شهید را معرفی کنیم، ویژگی شهید سلیمانی در مؤلفه‌های ایمان عملی و باور داشتن به وعده های الهی، توکل واقعی ،عشق به اهل بیت (س) و خاصه حضرت فاطمه زهرا(س)، بصیرت شهید سلیمانی که برگرفته از ایمان بود ، صبر در مقابل سختی ها و عملگرا بودن نسبت به ولی زمان است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد:امروز وحدت به ما قدرت می دهد و وحدت  واقعی امروز حول امام جامعه و ولی فقیه تبلور پیدا می کند و شهادت حاج قاسم سلیمانی اثبات کرد که انقلاب اسلامی ایران زنده است.

به گزارش بسیج، مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مراسم وداع با دو شهید گمنام با حضور اقشار مختلف مردم سمنان و مسئولان استانی و با سخنرانی سردار سرتیپ حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در حسینیه شهدای گمنام ستاد سپاه استان سمنان برگزار شد.

ارسال نظرات