سردار بابا احمدی در سمنان:

ذوب در ولایت و معرفت به ولایت از نکات بارز شهید سلیمانی وشهدای دفاع مقدس بوده است.

سردار بابااحمدی: جنگ ترکيبي دشمن با طراحي جديد به دنبال ضربه زدن به نظام و ايجاد تفرقه در درون نظام را داشت که فتنه‌اي در درون کشور شروع شود تا مردم را نااميد کنند و در اين فتنه از تير سه شعبه استفاده کرد که ملت را نسبت به گذشته خود پيشمان و وضع حال را آشفته و نسبت به آينده مايوس و نااميد کنند.
کد خبر: ۹۴۸۱۲۴۳
|
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵

به گزارش معاونت بسیج مساجد ومحلات استان سمنان ، به مناسبت گرامیداشت سومین  سالگرد شهید سلیمانی و بیست و چهارمین یادواره شهدای محله سرداران شهید به همت پایگاه های مقاومت بسیج حضرت سکینه و مهدیه شهرستان سمنان با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار بابا احمدی ریاست سازمان بسیج مساجد ومحلات کشور برگزارشد.

دراین یادواره که باحضور نماینده ولی فقیه دراستان ،استاندار و مسئولین شهرستان،خانواده معزز شهدا و مردم شهید پرور درمسجد فاطمیه برگزارشد.

درابتدا این سخنرانی سردار بابااحمدی افزودند؛ملت بزرگ ایران ملتی هوشمند است که با هدایت الهی امام خمینی(ره) همه اقوام و مذاهب در سرنگونی حکومت طاغوت و پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند و در برهه‌های حساس ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس ملت ایران با حسن ظن به خداوند متعال و با دست خالی در مقابل اجانب ایستادگی کردند.

سردار بابا احمدی افزود : ذوب در ولایت و معرفت به ولایت از نکات بارز شهید سلیمانی وشهدای دفاع مقدس بوده است.

وی با بیان اینکه اخلاص رمز جاودانگی مکتب شهید سلیمانی است تاکید کرد:  اخلاص در عمل و کار برای رضای خداوند متعال از شاخص ترین ویژگی های شهید سلیمانی است وامروز بر همه ما لازم است از ثمره خون مطهر شهدا یعنی انقلاب اسلامی حفاظت و صیانت کنیم.

بابا احمدی اظهار داشتند؛ در فتنه اخیر که دشمن دنبال نابودی نظام و کشور واسلام بودند ،با سدبصیرت ملت ایران  برخورد و هیچ کاری راپیش نبردند و دراین فتنه هم شکست خوردند.

وی اظهار کردند،با مقاومت ملت بصیر ایران دشمن درهمه زمینه ها زمین گیر شده است و دنبال ایجاد فتنه ها ونقش های جدید است که با بصیرت ملت ایران این برنامه های دشمن هم نقش برآب می شود‌.

وی با بیان اینکه تاکتیک دشمن تغییر کرده است، افزود:  امروز جنگ  از دریا، هوا، فضا و زمین به جنگ های خانه به خانه و محله به محله و در واقع، جنگ نرم تبدیل شده است.

وی افزود،در جنگ ترکيبي دشمن با طراحي جديد به دنبال ضربه زدن به نظام و ايجاد تفرقه در درون نظام را داشت که فتنه‌اي در درون کشور شروع شود تا مردم را نااميد کنند و در اين فتنه از تير سه شعبه استفاده کرد که ملت را نسبت به گذشته خود پيشمان و وضع حال را آشفته و نسبت به آينده مايوس و نااميد کنند.

به سقوط هواپیمای مسافربری ایران در خلیج فارس توسط ناو آمریکایی در ایام دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: این در حالی است که امروز در همان خلیج فارس، ساقط شدن هواپیمایی پهپاد فوق پیشرفته آمریکایی ، شاهدیم و این امر باعث تحقیر امریکا شد.

 

ذوب در ولایت و معرفت به ولایت از نکات بارز شهید سلیمانی وشهدای دفاع مقدس بوده است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات