خبرهای داغ:
بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج ساه ناحیه شاهین شهر و میمه با حضور قاریان و حافظان توانمند بسیجی در رشته های قرائت،ترتیل ،حفظ موضوعی آیات ، خطبه های نهج البلاغه و صحیفه سجادیه و همچنین مسابقه صراط در دو مقطه خواهران و برادران در دو نوبیت صبح و بعد از ظهر در نماز خانه سپاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۲۰۳۱
|
۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج ساه ناحیه شاهین شهر و میمه با حضور قاریان و حافظان توانمند بسیجی در رشته های قرائت،ترتیل ،حفظ موضوعی آیات ، خطبه های نهج البلاغه و صحیفه سجادیه و همچنین مسابقه صراط در دو مقطه خواهران و برادران در دو نوبیت صبح و بعد از ظهر در نماز خانه سپاه برگزار شد.

حجت الاسلام بدیعی مسئلول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه با تاکید بر استقبال خوب بسیجیان از این دوره از مسابقات گفت:مسابقات با حضور داوران برجسته قرآنی استان و استقبال خوب خواهران و برادران بسیجی برگزار شد و نفرات برتر جهت شرکت در مسابقات استانی نیز معرفی شدند.

وی افزود: قرآن کریم باید در همه ارکان زندگی ما جاری و ساری باشد و همه موظف باشیم که روزانه آیاتی از کلام الله مجید را همراه با خانواده با معنی و مفهوم آن تلاوت کنیم.در بسیج نیز قرآن کریم باید جزء اولویت های ما باشد و در این زمینه خیلی باید کار و تلاش کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها