خبرهای داغ:
همدان-فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کوثر شهر بهار از بزرگداشت دهه بصیرت و مقاومت در مهد قرآنی و پایگاه کوثر روستای حسین آباد عاشوری بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۲۱۳۹
|
۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸

طاهره رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با اشاره به برنامه‌های اجرایی طی دهه بصیرت و مقاومت اظهار کرد: آغاز برنامه‌های پایگاه کوثر با شعار «با ولایت تا شهادت» توسط نوگلان مهد قرآنی نورالثقلین در پایگاه طنین‌انداز شد.

وی گفت: مراسم سالروز ۹دی با حضور نوگلان مهد قرآن نورالثقلین در پایگاه برگزار شد که دراین مراسم ابتدا در خصوص دشمنان و فتنه‌های آنها به زبان کودکانه با نوگلان صحبت شد و سپس نوگلان با ابراز احترام به عکس رهبر عزیز و پرچم ایران در کوچه تجمع کردند و شعارهای انقلابی سر دادند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کوثر روستای حسین آباد عاشوری بهار بیان کرد: نوگلان با حضور در کتابخانه حکمت، پرچم ایران را نقاشی کردند و کتابدار کتابخانه؛ در آستانه سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، کتاب سرباز را به کودکان معرفی کرد و شعرهای زیبای این کتاب را برای کودکان خواند.

وی گفت: مراسم بزرگداشت دهه بصیرت با حضور دختران دهه نودی آموزشگاه دخترانه مقداد نیز با تجمع «میثاق با ولایت» در حسینیه قمر بنی هاشم(ع) روستای حسین آبادعاشوری برگزار شد که در این مراسم نیز درخصوص فتنه دشمنان و آگاهی و بصیرت و ولایت‌پذیری و پیروی از ولایت با توجه به وصیت شهدا و مکتب سلیمانی برای حضار صحبت شد، و با هدف تجدید بیعت با رهبری معظم و شهدا اجرای سرود ایران و رفیق شهیدم توسط دانش آموزان و اجرای زنده توسط خواننده حسین آبادی، سید آریا حسینی از جمله برنامه‌های این تجمع بود.

رضایی گفت: در حاشیه این مراسم مسابقه روزنامه دیواری با موضوع بصیرت برگزار شد و دانش آموزان روزنامه دیواری‌های خود را به نمایش گذاشتند.

وی اظهار کرد: قرائت دعای ندبه نیز همراه با سخنرانی، با موضوع جهاد تبیین با حضور بسیجیان و گروه‌های صالحین و گروه جهادی و شورای امربه معروف پایگاه کوثر با همکاری هیئت حضرت زینب (س) برگزار شد و در این مراسم فتنه ۸۸ و هدف دشمنان در سال ۱۳۸۸ و اغتشاشات امسال بازخوانی شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کوثر روستای حسین آباد عاشوری بهار با اشاره به متن وصیتنامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: ایشان ولایت پذیری و اطاعت از ولایت فقیه را تیری در چشم دشمنان و سرکوبی فتنه‌های دشمنان عنوان می‌کند.

وی تصریح کرد: در ادامه این مراسم نیز خواهران حاضر ضمن ابراز انزجار از دشمنان با ولایت فقیه و شهدا تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات