خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان قم گفت: پیشرفت‌ها روز به روز ادامه دارد و این افتخار ملی است، چنین ایران مقتدری برای دشمن قابل قبول و قابل هضم نیست، تنها چیزی که باقی مانده است و دشمن دارد روی آن سرمایه گذاری می‌کند بحث فضای مجازی و نفوذ بر ذهن ها و قلب ها است.
کد خبر: ۹۴۸۲۲۷۵
|
۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۳:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار محمد رضا موحد فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب(ع) در مراسمی که مناسبت دهه بصیرت در مسجد امام خمینی(ره) برگزار شد، با بیان اینکه جهان اسلام پیوسته نیازمند رهبری است، بیان کرد: امام خمینی(ره) به‌عنوان منزه‌ترین عالم دین که جهان را تکان داده و اسلام را احیا کردند، ولایت فقیه را تنها نسخه نجات بخش امت اسلامی می‌دانستند.

فرمانده سپاه استان قم با اشاره به آموزه‌های مکتب حاج قاسم سلیمانی افزود: لذا چه شما که به عنوان شیعه به آن اعتقاد دینی دارید و چه شما که به عنوان سنی اعتقاد عقلی دارید، بدانید باید به دور از هر اختلاف برای نجات اسلام خیمه ولایت را رها نکنیم خمیه، خیمه رسول الله است.

وی با بیان دشمنی جهان با هدف جمهوری اسلامی آتش زدن و ویران کردن این خیمه است ادامه داد و گفت: دور آن بچرخید والله این خیمه اگر آسیب دید بیت الله حرام و مدینه و نجف و کربلا و.... باقی نمی‌ماند، قرآن آسیب می‌بیند و این سفارشی است که شهید سلیمانی در خصوص مقام عظمای ولایت فقیه داشتند.

موحد گفت: امروز شما می‌بینید همه هجمه ها علیه این شخصیت بزرگ است، چرا که اگر این ستون خیمه از بین رفت، خیمه‌ای باقی نمی ماند شما ببینید در طول چهل و اندی سال از عمر با برکت انقلاب این همه فتنه این همه ظلم که هر یک از آن‌ها برای از بین بردن یک کشور و یک نظام کافی بود، اما با درایت امام خمینی(ره) و بعد از ایشان با درایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و با راهنمایی‌هایی حکیمانه و تدابیر ایشان و البته همراهی مردم خنثی شد.

وی با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم فرمودند که بزودی فتنه هایی در پیش خواهید داشت که کل شهدا آرزوی حضور در این فتنه‌ها و حمایت از ولایت فقیه را خواهند داشت، افزود: ایران اعتبار ابر قدرت آمریکا و هم پیمانانش را زیر سوال برده و ببینید بعد از شهادت حاج قاسم عزیز پایگاه عین الاسد با خاک یکسان شد.

موحد در ادامه اظهار کرد: گفتن ما نمی‌خواستم ایران آنقدر در منطقه نافذ باشد؛ نمی‌خواستند ایران در جغرافیای سیاسی به این دستاوردها برسد می‌خواستند ایران خیلی کوچکتر از اینها باید باشد، آن‌ها هنوز هم یک ایران ضعیف شده می‌خواهند، می‌گفتند می‌خواستیم ایران فاقد قدرت دفاعی بازدارنده باشد اما ایران مستمر ارتقای قدرت موشکی و نظامی داشته و این از علل غرور و افتخار ملی ما است.

وی تصریح کرد: گفتند ما می‌خواستیم ایران در حوزه هسته‌ای به جایی نرسد اما امروز میبینیم پیشرفت‌ها روز به روز ادامه دارد و این افتخار ملی است، چنین ایران مقتدری برای دشمن قابل قبول و قابل هضم نیست، تنها چیزی که باقی مانده است و دشمن دارد روی آن سرمایه گذاری میکند بحث فضای مجازی و نفوذ بر ذهن ها و قلب ها است.

فرمانده سپاه استان قم با بیان اینکه ایمان و آگاهی جوان ما را دشمن هدف گرفته است، عنوان کرد: جوانان ما باید با حقایق و واقعیت‌ها آشنا شوند تا آن‌ها را از میدان جاذبه‌های اندیشه خارج کنیم، دشمن میخواهد با زور ما را شکست دهد با دروغ، شایعه پراکنی، با تحریف با قول زور می‌خواهد احساس قلب و ذهن مردم را در سیطره خودش بگیرد امروز به این نتیجه رسیده که از این راه میتواند ضربه بزند.

وی در پایان اذعان داشت: جهاد تبیین، امروز تنها راه ما است و برای دفاع از انقلاب اسلامی عالم بودن و مقابله با جهل کاردار اصلی امروز ما است.

انتهای پیام/ایوبی

ارسال نظرات