خبرهای داغ:
غایبی نداشت

میهمانی ۴۰شهید مدافع امنیت تیپ سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی

میهمانی باشکوه با حضور پرشور اقشار مختلف مردم و مسئولین به یاد ۴۰ شهید والامقام مدافع امنیت از تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۲۳۱۳
|
۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان‌جنوبی، حضور پر شور مردم متدین و شهیدپرور بیرجند، خانواده های معزز شهدا، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار ، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولین استان در یادواره ۴۰ شهید والامقام تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا علیه السلام استان را در (۱۷دی ماه) شنبه شب همزمان با دهه مقاومت و گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید قاسم سلیمانی شاهد بودیم.

حضور کم نظیر و اجتماع ۳هزار نفری مردم ولایت مدار و انقلابی بیرجند در یادواره شهدا به افتخار ۴۰ شهید والامقام تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا علیه السلام استان، حسینیه جماران را از اولین لحظات شروع مراسم مملو از جمعیتی کرد که بر شکوه و عظمت آن افزود.

میهمانی ۴۰شهید تیپ سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی

سردار غلامعلی تناکی فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی در این یادواره اظهار داشت: مراسم به منظور گرامیداشت یاد و خاطره ۴۰شهید است که در ۲۳ سال ماموریت یگان در شرق، شمال شرق و جنوب شرق کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
وی افزود: اهدای ۴۰ سری جهیزیه به محرومان، گازکشی ۴۰خانه محرومان از طرف نیروی زمینی سپاه به ارزش یک میلیارد تومان، اعطای ۴۰وام ۵۰میلیون تومانی به ارزش ۲میلیارد تومان و اهدای ۲۲۰ بخاری گازسوز از دیگر برنامه‌های این یادواره است.

میهمانی ۴۰شهید تیپ سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی

سردار اهوازیان همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی نیز در یادواره ۴۰شهید تیپ انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: امروزه دشمن برای جوانان ما روایت میکند ما باید به جوانان شهیدان این مرز و بوم را معرفی کنیم تا الگو‌ها جابه جا نشوند.

وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی از جنس مردم بود خاطرنشان کرد: اگرچه امروزه دشمن درصدد تبلیغات زیادی است، اما در این بین ما اکثیر داریم و آن اکثیر حاج قاسم سلیمانی و یارانش هستند.

اهوازیان اظهار کرد: اغتشاشات اخیر نتیجه فضای مجازی و تاثیر دشمن بر روی تربیت فرزندانمان بود.

میهمانی ۴۰شهید تیپ سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی
همچنین حضور ارزشمند خانواده شهید دانیال رضازاده از شهدای مدافع امنیت در جربان اغتشاشات اخیر در کشور سخنرانی مادر این شهید سرافراز و قدر دانی مسئولین از حضورشان از دیگر  برنامه ها بود.  اجرای نقاشی زنده (تمثال مبارک شهید سلیمانی) در حاشیه یادواره شهدای تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا علیه السلام را می‌دیدیم.

رو نمایی از کتاب یادواره شهدای تیپ انصارالرضا علیه السلام با نام "قصه از محراب شروع شد " شهید محراب اولین فرمانده تیپ و شهید این یگان بوده اند و هم چنین رونمایی از اپلیکیشن "چهل چراغ"
یادبود ۴۰ شهید والامقام تیپ صورت گرفت.


میهمانی ۴۰شهید تیپ سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی
مراسم شهدا یادآوری به مسئولین هم داشت و اینکه در صف جلو دختر مظلوم شهید سید علی رضوی در آغوش سردار تناکی فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا علیه السلام نشسته بود.


تشکر خواهر بزرگوار شهیدرضا زاده از تک خوان گروه سرود مدرسه امام حسین علیه السلام و عهد و پیمان مهمانان یادواه شهدای تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا علیه السلام با شهدا و ولایت از جمله صحنه‌هایی است که در یادواره ۴۰شهید تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان دیده شد.

میهمانی ۴۰شهید تیپ سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبیمیهمانی ۴۰شهید تیپ سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار