خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری خراسان جنوبی، در پیامی از مردم و مسئولان استان از حضور در یادواره ۴۰ شهید تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۴۸۲۴۱۳
|
۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی سردار تناکی فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا (علیه السلام) از مردم و مسئولان استان از حضور در یادواره ۴۰ شهید تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با صدور پیامی قدردانی کرد.


متن پیام سردار تناکی به این شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین
امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست «مقام معظم رهبری »

خداوند سبحان را شاکریم که بر ما منت نهاد و این توفیق را به ما و همکارانمان داد تا بایاری خود شهیدان مجالس و محافلمان را با عطر روحبخش ایثار و شهادت زینت دهیم .

گرامیداشتن رشادت‌ها و از خود گذشتگی های شهدا و بویژه شهدای مظلوم بعد ازدفاع مقدس و ۴۰ شهید والامقام تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا علیه السلام برمردم مخلص این استان ولایت مدار پوشیده نیست و تجدید این ارزشها در جامعه، رسالت زینبی بازماندگان و همرزمان این پرنده های خونین بال آسمان ایثار و شهادت است . چه اینکه به مصداق کلام وحی که فرمود « وَذَكِّرْ فَإِنَّ الذِّكْرَىٰ تَنفَعُ الْمُؤْمِنِينَ » باید نسل جنگ دیده روایت این فداکاریها را به نسل‌های بعد گوشزد نموده تا در این فضای غبار آلود ، شهدا چراغ هدایتی برای حقیقت طلبان و جوانان باشند.

بار دیگر خداوند منان را سپاسگزاریم که این محفل در شان شهدا به نحو احسن انجام گرفت.

قطعا در این راه نظر و توجه شهدا یاریگر دست اندر کاران بوده است و حضور و مشارکت معنوی شهدا چه قبل از برگزاری و چه در زمان برگزاری کنگره باعث دلگرمی و مایه مسرت بوده است .

برخود لازم میدانم ازحضور ارزشمند خانواده های معزز شهدا و مهمانان ویژه ما از خارج استان (خانواده شهدای تیپ در خراسان رضوی )، نماینده محترم و گرانقدر ولی فقیه در استان خراسان جنوبی، استاندار محترم و ولایی اعضای شورای تامین استان ، فرماندهان نظامی و انتظامی و حضور باشکوه ،کم نظیر وبا بصیرت مردم قدرشناس شهرستان بیرجند که زینت بخش این مراسم بودند تقدیر و تشکر نمایم.

همچنین از همکاری مدیرکل محترم صدا وسیما که با پخش زنده مراسم، در جای جای ایران امکان استفاده مردم را فراهم کردند سپاسگذاریم.

امید است که همه ما به لطف الهی و تحت توجهات و عنایات ولی عصر «عج » و با پیروی از ولی امر زمان حضرت آیت الله خامنه ای ادامه دهنده راه امام و شهدا و عنایت و شفاعت شهدا مشمول حالمان گردد.

غلامعلی تناکی

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا علیه السلام


ارسال نظرات
پر بیننده ها