با هدف بزرگداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه از تهیه روزنامه دیواری و خوانش گروهی کتاب در پایگاه خود خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۲۵۵۴
|
۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه مقاومت و بصیرت و سومین سالگرد شهادت شهید قاسم سلیمانی پویش روزنامه دیواری به یاد سردار دلها به همت نوجوانان حلقه شهید محمدحسین احسانی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه برگزار شد.

طاهره فیض فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این اقدام فرهنگی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به‌دلیل لزوم توجه به قشر کودک و نوجوان و اهمیت تأثیر بر آن قشر از طریق انتقال ارزش‌های انقلاب و نظام، پویش تهیه روزنامه دی.اری با مشارکت نوجوانان بسیجی در این پایگاه مقاومت انجام شد.

او افزود: این اقدام با هدف آشنایی اعضای نوجوان با وقایع دهه بصیرت و همچنین شخصیت سردار شهید سلیمانی و منش او و همچنین اقداماتی که برای این نظام و انقلاب انجام داده است برگزار و با استقبال خوب بسیجیان همراه بوده است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) اضافه کرد: همچنین به همین مناسبت پویش کتاب خوانی الگوی مقاومت باعنوان زمزمه های ولایت وصیت نامه سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و خوانش کتاب توسط نوجوانان در حلقه شهید محمد حسین احسانی همراه با شرکت در مسابقه برگزار شد.

فیض بیان داشت: با هدف آشنا کردن نسل نوجوان و جوان با زندگی پر فروغ چهره‌های درخشان عصر حاضر و راه و منش سردار دلها و در جهت عمل به وصیت نامه پربار این شهید قرائت کتاب و وصیت نامه سردار در پایگاه انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها