سرهنگ ادهم به پاس قدردانی از زحمات و تلاش های فرماندهان بسیجی و خانواده هایشان با آن ها دیدار و از زحماتشان قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۴۸۲۷۶۲
|
۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، سرهنگ محمدی مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه همراه با حجت الاسلام و المسلمین رجبعلی فرزین مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سرخه با خانواده فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج روستاهای ایج، لاسجرد، افتر و اروانه دیدار و گفتگو کرد.

این دیدار جهت عرض خداقوت به فرماندهان و تقدیر و تشکر از برادران بسیجی امیر ایجی، احمد حافظی، علی اکبر معینیان و محمد حمیدی انجام شد.

سرهنگ ادهم ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های فرماندهان پایگاه های مقاومت و تشکر از خانواده ها و همسران فرماندهان اظهار کرد: بسیج عبارت است از مجموعه ای که در آن پاکترین انسان ها، فداکارترین و آماده به کارترین جوانان کشور، در راه اهداف عالی این ملت و برای کمال رساندن و به خوشبختی رساندن این کشور جمع شده اند.

او افزود: امروز به اعتراف دوست و دشمن، نقش بسیج در حفظ و ایجاد امنیت میهن اسلامی با فرماندهی، فرمانده کل قوا رهبر معظم انقلاب؛ حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله) مایه افتخار و سربلندی اسلام شده است و ایران اسلامی با ثبات ترین و امن ترین کشور منطقه و جهان است و این گرانبهاترین ارزش در دنیا محسوب می شود .

در خاتمه هدایای اهدایی از سوی رئیس سازمان بسیج مستضعفین همراه با تقدیرنامه حوزه مقاومت بسیج امام موسی بن جعفر (ع) شهرستان به فرماندهان اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها