سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد عنوان کرد؛

مباحث حوزه فرزندآوری از اولویت های سفر دوم رئیس جمهور به یزد

حسینی مطلق، سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد گفت: مباحث حوزه جمعیت و فرزندآوری از مهمترین مباحثی است که در دور دوم سفر رئیس جمهور به یزد در حوزه زنان باید به آن توجه کرد.
کد خبر: ۹۴۸۲۷۷۵
|
۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، مهدیه السادات حسینی مطلق در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه مباحث حوزه جمعیت و فرزندآوری از مهمترین مباحثی است که در دور دوم سفر رئیس جمهور به یزد در حوزه زنان باید به آن توجه کرد گفت: مباحث حوزه جمعیت و فرزندآوری باید به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد و پیگیری شود، زیرا برخی از موارد نیاز به مجوز دارد که در صورت تایید و فراهم شدن زیرساخت‌های لازم اتفاق‌های خوبی در این زمینه در استان خواهد افتاد.

سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد با اشاره به سفر رئیس جمهور به یزد اظهار کرد: در دور اول سفر ۹ مصوبه اختصاصی در حوزه بانوان داشتیم که بخشی از آن مربوط به تسهیلات در زمینه فعالیت‌های کشاورزی و کارآفرینی در روستا‌ها بود که بخش عمده‌ای از آن تحقق یافت.

وی افزود: مابقی مصوبات در بودجه سال ۱۴۰۱ است که در استان در حال پیگیری هستیم تا این بودجه تحقق پیدا کند و به طرح‌های باقی مانده اختصاص یابد.

سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد با بیان اینکه در دور اول سفر ریاست جمهوری ۴ پروژه پارک بانوان مطرح و برنامه ریزی شد تصریح کرد: عمده پروژه‌ها پیشرفت خوبی داشتند و تا پایان سال جاری دو پروژه به بهره برداری برسد و دو پروژه باقی مانده در کنار سایر مصوبات بودجه سال ۱۴۰۱ در حال پیگیری است.

وی افزود: بازسازی، تکمیل و تجهیز برخی از مدارس دخترانه از دیگر مصوباتی که در دور اول سفر مطرح شد که تاکنون پیشرفت خوبی داشت.

حسینی مطلق ادامه داد: فعالیت‌های مهارتی و و هنری بانوان از دیگر مصوبات بود که به طور کامل تحقق یافت و اتفاقات خوبی در این زمینه رقم خورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات