خبرهای داغ:

رونمایی از کتاب "جلودار" روایت زندگی شهدای مدافع وطن شهیدان حمزئی و احمدپور

کتاب "جلودار" روایت زندگی شهدای مدافع وطن شهید محمد حمزئی درمیان و علی نجات احمدپور با حضور مسئولان استانی در بیرجند رونمایی شد.
کد خبر: ۹۴۸۲۸۵۳
|
۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۲


به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان‌جنوبی،  جلودار" روایت زندگی شهدای مدافع وطن شهید محمد حمزئی درمیان و علی نجات احمدپور صبح امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین نوفرستی قائم مقام نماینده، ولی فقیه در استان، سرهنگ شجاعی نسب جانشین انتظامی استان، نوفرستی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، جمعی از مسئولان، نیرو‌های نظامی و انتظامی و خانواده معزز شهید محمد حمزئی درمیان در سالن شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ستاد فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی رونمایی شد.

سرهنگ دوم یدا... دهقان رئیس دفتر مطالعات و تحقیقات فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی در آیین رونمایی این کتاب افزود: به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و الگو قرار دادن زندگی آن‌ها خصوصا برای نسل جوان این کتاب به نگارش درآمده است.

سرهنگ حسن شجاعی نسب جانشین فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی در این آیین با بیان اینکه شهید محمدحمزئی جزو فرماندهان بسیار مؤثر، شجاع و مقتدر بود، افزود: پیشگامی و جلودار بودن ایشان در تمام ماموریت‌های سازمانی و الگوی عملی کارکنان بودن یکی از ویژگی‌های شاخص این شهید عزیز بود.

ابوالفضل نوفرستی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه شهدا ستارگانی هستند که چشم و چراغی برای کشور هستند، گفت: کار ارزشمندی در مجموعه نیروی انتظامی اتفاق افتاده است که خاطرات و کرامات شهدا را مکتوب می‌کنند.

در پایان این مراسم از خانواده معزز شهید محمد حمزئی درمیان تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

شهید محمد حمزئی در حالی که در سمت فرمانده حوزه انتظامی سربیشه مشغول خدمت بود در تاریخ ۲۸ فروردین ماه ۱۳۸۰ بر اثر درگیری با اشرار مسلح در منطقه خلف دره چرم شهر اسدیه به همراه سرباز وظیفه علی نجات احمدپور که اهل شهرستان رومشگان استان لرستان بود به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها