خبرهای داغ:
فراخوان عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

راهپیمایی محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به مقام شامخ مرجعیت جهان اسلام و حمایت از عفاف و حجاب

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با صدور اطلاعیه ای جهت راهپیمایی محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به مقام شامخ مرجعیت جهان اسلام وحمایت ازعفاف و حجاب فراخوان داد.
کد خبر: ۹۴۸۳۰۰۳
|
۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با صدور اطلاعیه ای جهت راهپیمایی محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به مقام شامخ مرجعیت جهان اسلام وحمایت ازعفاف و حجاب فراخوان داد.

متن اطلاعیه به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
یُریدُونَ لِیُطْفِؤُا نُورَ اللَّهِ بِأَفْواهِهِمْ وَ اللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَ لَوْ کَرِهَ الْکافِرُونَ.
هُوَ الَّذی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدی‏ وَ دینِ الْحَقِّ لِیُظْهِرَهُ عَلَی الدِّینِ کُلِّهِ وَ لَوْ کَرِهَ الْمُشْرِکُونَ (الصف ۸ و ۹)
اقدام مذبوحانه اردوگاه استکبار در اهانت و جسارت به مقدسات و مرجعیت دینی، بیانگر اوج عصبانیت و درماندگی و نتیجه شکست‌های پی‌در‌پی غرب از ایستادگی ملتی هوشمند و معتقد به ارزش‌های اسلامی و وفادار به، ولی امر مسلمین است.
آزادگان جهان این حرکت زشت و ننگین را جز زوال فکری غرب و درماندگی آنان در مقابل منطق علمی و عملی بزرگمردی حکیم که با رهبری داهیانه خود تمام قدرت غرب را به چالش کشیده است تلقی نخواهند کرد.


اقدام سخیف و زشت سیاه‌نامه منفور فرانسوی شارلی ابدو خشم انقلابی اقشار مختلف ملت بزرگ ایران را  برانگیخته؛ ملتی که عاشقانه جایگاه رفیع مرجعیت را ارج می‌نهند و ولایت را تنها تکیه گاه مطمئن خود برای گذر از گردنه‌های پر پیچ و خم گذشته و آینده نظام اسلامی خود می‌دانند؛ مردم خداجوی استان همانند مردم سایر نقاط کشور، خواستار برگزاری راهپیمایی و محکومیت این اقدام پلید اردوگاه استکبار شدند.


از سوی دیگر شاهدیم کسانی که کمترین ارزشی برای جایگاه زن قائل نیستند و خودشان بدترین نقض کننده حقوق زن و رکورددار برداری جنسی و ویران کننده بنیان خانواده و ترویج گر فرهنگ برهنگی و فساد اخلاقی هستند به دروغ، مدعی حقوق و آزادی زن شده اند که ضرورت حفظ و پاسداری از اصل قطعی عفاف و حجاب را بیش از هر روز آشکار کرده است.


 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی حسب وظیفه، از تمامی مردم عزیز و آزاده استان دعوت می‌کند تا در راهپیمایی مردمی که بعد از اقامه نماز جمعه هفته جاری ۲۳ دیماه ۱۴۰۱ در تمام نقاط استان، همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود شرکت کرده، خشم و انزجار خویش را از این اقدام نشریه مبتذل و در حراست از فرهنگ والای عفاف و حجاب به نمایش گذاشته و دخالت‌های کشور فرانسه و دیگر کشور‌های غربی را در امور داخلی ایران محکوم نمایند.


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار