خبرهای داغ:
به مناسبت میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها از فرماندهان پایگاه های مقاومت حوزه های امام علی(ع) و مقداد شهرستان گتوند تقدیر به عمل آمد
کد خبر: ۹۴۸۳۲۹۱
|
۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳

حجت الاسلام محمود عسکری در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت : حضرت زهرا کامل‌ترین بانوی هستی و مایه فخر و‌ مباهات زنان عالم است و در تبلیغ دین مبین اسلام و رسالت پیامبر عظیم الشان نقش مهمی را بر عهده داشت.

وی افزود:حضرت امام خمینی(ره) ، این روز را به عنوان روز‌ بزرگداشت مقام زن و روز مادر نامگذاری کردند و این نامگذاری زیبا و شایسته باعث شد تا جایگاه زن در ایران اسلامی ارتقا یابد.
مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج گتوند بیان کرد:ما به عنوان یک مسلمان وظیفه داریم زندگی، روش، منش و سیرت این بزرگوار را الگو قرار داده و از ایشان پیروی کنیم.
محمود عسکری گفت :زمانی در حجاز و در دوران جاهلیت، دختران را زنده به گور کرده و جایگاهی برای زنان قائل نبودند و زمانی که خداوند این هدیه الهی را به پیامبر و همسرش عطا کرد، جایگاه دختر و زن را به مردم آن زمان شناساند و‌ نسل امامت را از حضرت زهرا (سلام الله علیها) قرار داد

وی ادامه داد رهبر معظم انقلاب بهترین نقش زنان را نقش مادرانه آنها می‌دانند تا سربازانی برای آینده کشور تربیت کنند تا این انقلاب را به صاحب اصلی آن حضرت مهدی موعود (عجل الله) تحویل دهند.
عسکری گفت:شاید وجود برخی مشکلات باعث شود تا حقایق و‌ دستاوردهای ۴۳ ساله انقلاب به خوبی نمایان نشود ولی با مرور‌ و تبیین این دستاوردها نباید اجازه دهیم مشکلات موجود، پیشرفت‌ها و ارزش‌های انقلاب را کمرنگ جلوه دهد رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند که جنگ، جنگ روایت‌‌ها است یعنی اگر ما انقلاب را روایت نکنیم، دشمن روایت می‌کند، هر جور‌ش دلش می‌خواهد توجیه می‌کند و جای ظالم و مظلوم را عوض‌ می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها