خبرهای داغ:
همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: اگر سپاه و بسیج امروز مانند نگین در کشور و جهان می‌درخشد به دلیل وجود نیروی انسانی با انگیزه، توانمند و هوشیار این مجموعه است که استکبار را به ستوه آورده است.
کد خبر: ۹۴۸۳۳۵۳
|
۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در مراسم جشن میلاد «مادر امت؛ همسر ولایت» که به همت مرکز فرهنگی خانواده سپاه انصارالحسین(ع) در حسینیه امام خمینی (ره) همدان برگزار شد ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: اگر سپاه و بسیج امروز مانند نگین در کشور و جهان می‌درخشد به دلیل وجود نیروی انسانی با انگیزه، توانمند و هوشیار این مجموعه است که استکبار را به ستوه آورده است.

وی با بیان اینکه خدمت در مجموعه بسیج و سپاه یک توفیق است، گفت: بسیاری از افراد هستند که آرزو دارند در نظام جمهوری اسلامی باشند و بتوانند انجام وظیفه کنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به سخنی از شهید نواب صفوی مبنی بر اینکه من آرزو می‌کنم یک روز در حکومت اسلامی باشم و رفتگر این نظام باشم، ابراز کرد: نظام جمهوری اسلامی صاحب دارد و نوید این نظام داده شده اینگونه نیست که در فتنه‌هایی که گاهی پیش می‌آید و غبار راه تشخیص حق و باطل را سخت می‌کند خللی در نظام پیش آید و این پرچم به صاحب اصلی خود حضرت ولیعصر (عج) می‌رسد.

وی بیان کرد: الگوی ما برای بقای نظام جمهوری اسلامی حضرت زهرا(س)‌ چرا که حضرت زهرا(س) به ما درس ایثار، مقاومت، ولایتمداری، تربیت فرزند و ... دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات