جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)،روز زن ومادر توسط بسیج جامعه زنان تنگستان با همکاری حوزه علیمه خواهران اهرم درسالن اداره ارشاد اسلامی شهرستان تنگستان برگزارشد.
کد خبر: ۹۴۸۳۳۹۳
|
۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج  از تنگستان،به مناسبت  میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)،روز زن ومادر مراسمی توسط بسیج جامعه زنان تنگستان با همکاری حوزه علیمه خواهران اهرم با حضور پرشور مادران وزنان درسالن اداره ارشاد اسلامی شهرستان تنگستان برگزارشد.

درابتدای این مراسم خانم بابایی رئیس حوزه علمیه خواهران ریحانه النبی شهر اهرم ضمن خیرمقدم وتشکر از حضور پرشور مادران ودختران اهرمی دراین مراسم گفت:از نظر اسلام ارزش انسان­ها در پیشگاه خداوند متعال به تقوای آنان است.در مورد مقام حضرت زهرا (س) روایات زیادی آمده است که دلالت بر بزرگی مقام ایشان در نزد خداوند می­کند.همانند روایت پیامبر اکرم (ص)درمورد حضرت فاطمه زهرا(س)که می فرمایند: «نخستین کسی که وارد بهشت می­شود فاطمه (س) دخترم است.»

درادامه امام جمعه شهر اهرم حجت الاسلام پهلوزاده نیز ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)خدمت مادران وزنان گفت:حضرت فاطمه زهرا(س)مادر همه امت است وکسی از مادر فاصله نمی گیردتا محبت دیگران را دل بکارد.

حجت الاسلام پهلوزاده  با اشاره به مقام حضرت زهرا(س)تصریح کرد:حضرات معصومین انواری بودند که به عرش خدامتصل بودند.اتصال وارتباط قلبی باعث کم شدن غم ها وغصه های دنیایی می شود وبه آرامش می رسد.

فریده قاسم زاده فرمانده سابق حوزه مقاومت بسیج خواهران الزهراء(س)که مهمان وسخنران اصلی این مراسم بود گفت:مادران و همسران شهدا یک عمر در فراق زندگی کردند، فداکاری و مسأله‌ای که حتی بسیاری از مردان در مقابل آن می‌شکنند.

فریده قاسم زاده ضمن اشاره به نقش زنان دردوران دفاع مقدس افزود:زنان کشورمان نقشی بسیار سازنده در دفاع مقدس داشتند و به عنوان یار، پشتیبان و مددکار رزمندگان حضور داشتند و اگر نبودند انقلاب اسلامی تا به اینجا نمی‌رسید.

ایشان درپایان با جدی دانستن نقشه های دشمنان این مرزو بوم برای زنان مسلمان ایرانی گفت:امروز دشمن زنان و خانواده را هدف قرار داده است و در این جنگ به ظاهر نرم و در واقع سخت و دشوار، زنان درخط مقدم هستند و ضرورت دارد که مردان پشتیبان، همراه و مدافع آنان در این نبرد ناجوانمردانه باشند، به آنان سلاح برسانند، آنان را تقویت کنند و از آنها حفاظت نمایند.

درانتهای این مراسم، مولودی توسط یکی از مداحان مطرح استانی وهمچنین گروه سرود بنات الزهرا اجراشد واز مادران نمونه شهرستان تنگستان نیز تقدیرشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات