یادداشت/

توجه به حضرت زهرا(س) باعث می شود دیدگاه ها به زندگی الهی بشود

فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ در یادداشتی آورده است: ما هرچقدر به زندگی حضرت زهرا توجه می‌کنیم دیدگاهمان به زندگی بهتر و الهی‌تر می‌شود که همین امر باعث وسعت دید در ازدواج، همسرداری و فرزند پروری می‌گردد.
کد خبر: ۹۴۸۳۴۳۳
|
۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،سرهنگ محمد جانمحمدلو،فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ساوجبلاغ به مناسبت سالروز میلاد حضرت زهرا(سلام الله علیها) و روز زن در یادداشتی برای این خبرگزاری آورده است:

رزمندگان ما در دفاع مقدس کمک های مادرانه حضرت صدیقه کبری(سلام الله علیها) را به چشم دیده بودند.

در بیانی که سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی داشتند خطاب به مادران شهداء که من قدرت و محبت مادری حضرت زهرا(سلام الله علیها) را در هور، غرب کانال ماهی و وسط میدان مین دیدم؛ وقتی شما مادرها نبودید و فرزندانتان در خون دست و پا می زدند، من حضرت زهرا (سلام الله علیها) را دیدم، این نشان از ارادت شهدا به این بانوی بزرگوار دارد.

دشمنان کور دل و قسم خورده ی ایران اسلامی بدانند که ما در این سرزمین الگوهایی داریم که این شخصیت ها برجسته ترین افراد عالم هستند نظیر حضرت فاطمه(س) که الگوی زنان و مادران ایرانی هستند.ما هرچقدر به زندگی حضرت زهرا توجه می‌کنیم دیدگاهمان به زندگی بهتر و الهی‌تر می‌شود که همین امر باعث وسعت دید در ازدواج، همسرداری و فرزند پروری می‌گردد.

مکتب امام خمینی (ره) نیز برگرفته از همین دید و نگرش است، زمانی که امام به ایران وارد شدند در آن هیجانات جامعه، همراه با آرامش بود و به گفته خود آن حضرت با دلی آرام و قلبی مطمئن از دنیا رفتند چرا که توجه به خداوند تبارک و تعالی در تمامی مراحل زندگیشان مشهود بود.

مادران و همسران شهدا الگوی استقامت و ایثار برای جامعه کنونی هستند تا با درس گیری از آن‌ها برای تربیت فرزندانی در طراز اسلام و انقلاب گام برداشت. آن‌ها همواره پشتیبان و مدافع کسانی بوده اند که در خط مقدم جنگ برای دفاع از ارزش ها‌ی اسلامی تلاش کرده اند.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار